vineri, 11 iunie 2010

Bafana-Bafana--Mexic

Mi-a placut meciul de azi. Ma asteptam, in ciuda traditiei, ca Mexicul sa bata la scor, nicidecum la o egalitate.

Mi-a placut faptul ca B B a adoptat, intr-un fel, tactica italiana, cu contratacuri rapide si percutante. M-am ofticat si eu la bara aceea care era plasata chiar in calea mingei, dar ma bucurasem inainte cand mingea a intrat in plasa pe bune, si nu din offside, ca la mexicani (cam pomanagii mexicanii astia, una doua ramaneau in offside...ce bine era daca atacatorul B B ar fi facut pasul in spate cand erau 3 mexicani contra un atacant si portarul, care a fost extraordinar, cel mai bun jucator de pe tot terenul).

Mi-a placut si faptul ca s-a jucat frumos, fara nervi, injuraturi si lovituri date dinadins pt a scoate adversarul din lupta si a-l trimite la spital (am vazut si d-astea).

Mi-a placut dansul sudafrican de dupa primul gol, atat de diferit de reactia banala, mexicana, de dupa egalare.

S-ar putea sa nu am ocazia sa vad chiar atatea meciuri cate as dori (in casa noastra eu sunt cea pasionata de fotbal, nu sotul meu).

Si inca ceva: mie imi place mai mult handbalul. Se dau goluri mai multe, situatia se poate schimba intr-un minut (la fotbal se intampla sa treaca cele 90de minute si sa nu vezi nici un gol macar) si bataile de inima ale spectatorului parca sunt mai rapide.

Dar cum am o multime de pasiuni, nu mai prea fac fata la toate.

A, si sa nu uit, pt cei care nu au vazut meciul si nu au aflat din lata parte (nu cred ca exista asemenea specimen, dar mai stii?) scorul a fost 1-1.

Niciun comentariu: