luni, 7 iunie 2010

ATENTIUNE!

Poate sunt iar paranoica, dar va rog, daca primiti un emil de la cineva cunoscut care are ca subject ceva cu

........(punctele sunt in loc de numele persoanei cunoscute) says you should see this video clip.

Sa nu-l deschideti (eu l-am deschis si m-am cam speriat cand am vazut ca imi merge computerul precum ochii mortului dar dupa ce Avastul, antivirusul meu cel harnic care se updateaza si de trei ori in 24 de ore, si-a facut damblaua am dat restart si acum, sa bat in lemn, merge ceva mai bine) pt ca persoana de la care am primit doua emailuri cu acest subject mi-a spus, si-i multumesc pe aceasta cale, ca s-ar putea sa fie un virus.

Daca va intrebati de ce l-am deschis o sa va spun ca avem in familie cativa bebici pe care nu m-am invrednicit sa-i vad vii si naturali desi se afla in acelasi oras cu mine (n-aveti decat sa comentati cum va place) si atunci mandrele mamici sau rude apropiate de bebici apeleaza la you tube pt a se lauda cu progeniturile respective.

Avastul e avantajos pt mine ca imi semnaleaza ca scaneaza absolut tot ce deschid si nu a reactionat la aceste emailuri. S-ar putea sa fie vorba doar de verificare si culegere de adrese de email pt ca mesajul suspect se termina pretinzand ca e you tube seach (observati ca se procedeaza ca la falsificarea oricarui brand recunoscut, schimband f putin, in loc de search e seach) si ca daca nu esti abonat la ei sa le trimiti un email.

Niciun comentariu: