vineri, 11 iunie 2010

Intoarcere in timp

Zica ce-or vrea suporterii (ca microbisti, cand noi privim de departe de tot la ce intampla in Reppublica Sud Africana, nu pot zice) mai tineri dar mie concertul de avant-deschiderea (mortal a fost Desmond Tutu, si acum zambesc de parca il vad in fata ochilor, asa galbior si plin de energie cum era) CM de Fotbal mi s-a parut o intoarcere in timp, la vremea cand la noi se transmiteau cel mult doua ore succesurile si Nasii isi faceau de zor datoria de lingai, dar la alte dosuri, iar bulgarii dadeau pe micul ecran nu numai concerte grandioase ca cel abia incheiat ci si aproape toate meciurile din CM. Asa am invatat cuvinte ca zasada, jeolt karton, etc.

Si cu ocazia asta mi-au revenit in memorie strazile pustii ale Bucurestiului in 66 cand Anglia a devenit campioana, lunga luna a Mexicului cand Stilton, portarul englez, a slabit vreo 10 kg, zambetul fermecator al lui Canigia, eleganta lui Van Basten, seriozitatea lui Rumenige, teojkaia artileria, cum ii zicea comentatorul bulgar, Nikolai Kolev, cea mai frumoasa echipa de lume, cea a Italiei devenita campioana mondiala in Spania, meciurile de infarct dintre Franta si Germania, unul din ele in semifinale sau sferturi, nu-mi amintesc exact, mai palpitant decat finala, cat m-am necajit ca Spania, sau Olanda, preferatele mele, nu au reusit niciodata sa ia cupa (Olanda pierzand de doua ori in finala), suporterele braziliene care nu voiau sa mai plece de pe stadion dupa o infrangere a echipei lor pt ca nu le venea sa creada ca ireparabilul s-a produs, "Vulturul" spaniol (i-am uitat numele). Zidane, Vieira si Tigana, oooo, dar cate amintiri nu m-au napadit.

Dar pt ca situl de umor la care sunt abonata, ale carui emailuri Gmail mi le baga invariabil in spam (dar de vreo doua zile lasa spamuri adevarate sa treaca) iar eu invariabil dau click pe Not Spam, e din RSA abia asteptam sa vad ce imagini imi va trimite de la CM. Asteptarea mi-a fost rasplatita. Cred ca nu numai eu apreciez la justa valoare pozele de mai jos.


Nu cred ca imaginea de mai sus explica de ce Bianca tine cu Portugalia. Eu inca nu m-am decis cu cine tin, Cristiano Ronaldo e cam tanar pt mine.

O fi el patriot, dar jgj isi cunoaste lungul nasului si stie ca mexicanii au mai multa experienta si, mai mult ca sigur, mai multa valoare decat SA.
Si am aflat ca Uruguayul a organizat doua Cupe Mondiale. Sunt curioasa cum se mai prezinta "celestii" acum, ca sunt in aceeasi grupa cu Mexicul.

Niciun comentariu: