sâmbătă, 5 iulie 2008

Vechi si nou in bucatarie:Mamaliga la mw

Pt ca tot mi s-a spus ca dau semne de batranete publicandu-mi amintirile (pe e-mail, pt ca familia mea vrea sa se mentina low profile si, judecand dupa ce a patit Tudor, varul lui Dono http://dono.ro/?p=296 , bine face) o sa scriu reteta primita acum aproape 8 ani de la verisoara sotului meu din Canada (te fac celebra, draga mea) de mamaliga la microunde, gata in 10 minute.
Am incercat-o de multe ori si a mers de fiecare data.
Intr-un vas de plastic de 1l, rezistent la microunde (se gasesc la Cora), sau chiar un pic mai incapator, se pune 1/3 malai, 2/3 apa rece. Se introduce vasul in cuptor la puterea maxima, se lasa 5 minute, se scoate, se amesteca bine, se mai lasa 5 minute si mamaliga e gata. Fara cocoloase, fara transpiratie dand din facalet, fara teste de maritat.
Pofta buna!

Niciun comentariu: