sâmbătă, 5 iulie 2008

Perle de relief

Na, ca luandu-ma cu una, cu alta, am uitat ca am promis alte perle, din aceeasi sursa. Traiasca "Copy" si "Paste"ca n-am prea mult de lucru, decat ca (ca tot e in trend sa te esprimi asa) am muncit cand le-am transcris, da' pe atunci nici nu visam ca ma apuca furia scrisului pe blog, nici macar ca-mi voi face candva blog.

Despre formele de relief
"Podishul Moldovei este o regiune unde terenurile o iau la vale din cauza ca sunt multe ape curgatoare asezate pe vai."
"In Sahara se afla mari ingramadiri de nisip numite erburi printre care se afla loaze adica parcuri cu multa verdeataunde isi petrec timpul liber oamenii si animalele."
"Intre acesti munti se afla Pasul Bigaz, dar eu cred ca denumirea corecta este pasul Biogaz."
"Relieful romaniei este variat caci peste tot gasesti munti, dealuri si campii."
"Relieful Romaniei este variat ceeace inseamna ca avem aproximativ toate formele de relief terestru."
"Sirul muntilor Carpati in intregime are forma unui semn de intrebare care il deosebeste de alte siruri de munti care n-au nici o forma."
"Muntii Dobrogei sunt josi caci ei au fost tocati de agentii externi."
"Muntii Carpati se impart in trei grupe: Orientali, Meredionali si Accidentali."
"Depresiunea Comanesti e strabatuta de raul Totusi."
"Curbura Carpatilor se afla la o cotitura."
"Carpatii Meridionali reprezinta cea mai masiva specie de munti de la noi din tara."
"Orientarea catrenelor muntoase din Orientali e oblica."
"Podisul Dobrogei este cea mai veghe regiune din tara noastra."
"Pustiul Sahara este cel mai pustiu pustiu de pe glob."
"Acum in prezent se formeaza cel mai nou pamant al tarii noastre, Delta Dunarii care nu s-a nascut inca toata."
"Muntii Fagarasului sunt alcatuiti din doua creshte cu desfatisari diferite..."
"In Muntii Apuseni se afla si rezervatia Dealul cu meci."
"Campiile care se intalnesc pe tarmul unor mari se numesc campii literale."
"Tara noastra are un mrelief variabil."
"In unele locuri culmile muntoase sunt asa de aglomerate incat lumea le-a numit noduri ortografice."
" Tot in Muntii Fagaras se afla cele mai inalte varfuri de la noi care la un moment dat ating infinitul cerului."
"Obscenele Moldovei sunt: Obscena Feredeu, Mestecanis si Mare."

Stati pe aproape, ca mai am.

Niciun comentariu: