vineri, 4 iulie 2008

Nu aruncati perle inaintea porcilor

M-am distrat teribil citind http://subinteles.wordpress.com/2008/07/04/perle-bac-2008-partea-a2a/
Perlele elevilor sunt o sursa nesfarsita de umor. Cred ca Rebus Flacara a publicat o serie intreaga pe care am copiat-o in computer. Incep sa le postez, sa se bucure si eventualii mei cititori:

DIN LITERATURA

*Personajul care este de fata la o intamplare se cheama martor oculist.
*Eu cred ca acel personaj numit Dracula a fost o femeie,caci daca era barbat il chema Draculul.
*Ciresarii au fost niste elevi ca si noi, pe care dirigul lor, domnul Chirita,a aflat ca au furat cirese si au facut si alte dracovenii, povestind acele intamplari in mai multe volume.
*Poezia "Noi" are 3 strofe din care prima si a doua o succed pe a treia in care ni se descrie viata poporului roman care a trait cu ctiva ani in urma, pana la moarte.
*Noi pentru astazi am avut de invatat despre Baia Zid care i-a spus lui Mircea cel Batran sa se inchine si Mircea i-a zis ca el se inchina numai lui Dumnezeu.
*Punctul culminant din acest roman este atunci cand stam cu sufletul la gura asteptand ca politistul sa-l prinda pe infractionist.
*Scrisoarea a treia i-a scris-o Baiazid lui Mircea facandu-l bosorog,iar Mircea cel Batran s-a simtit jignit si le-a tras turcilor o batuta ca sa-l tina minte cat or trai.
*De frica, Pasa Hassan s-a ascuns intr-un maracinis stand acolo pana la sfarsitul baladei.
*Domnul Goe a fost un tembel care s-a dus cu trenul in vizita la Caragiale si i-a umplut adidasii cu dulceata.
*Gala Galaction a imbogatit patriotismul literar cu personaje ca de exemplu papucii lui Mahmud.
*Cand si-a scris amintirile din copilarie, domnul Creanga era cam batran si a uitat sa ne mai spuna unele lucruri interesante ca de exemplu daca s-a insurat cu Smarandita.
*Ion Creanga a ajuns povestitor caci virgula cand era mic a facut numai boroboate si-a avut despre ce sa scrie.
*Daca gaseam eu scrisoarea iasi fi dato gratis acelei dame confidele care de bucurie miar fi cumparat patine cu rotile.
*In telenovela Amintiri din copilarie e vorba despre un copil neascultator pe care il chema Nica, dar eu m-am prins ca e vorba despre Ion Creanga.
Culese de S.A.Fir (pentru conformitate, Anastase Firimita)

Niciun comentariu: