marți, 1 iulie 2008

Authentic Happiness

Am primit o scisoare pe care Google, in nemarginita lui intelepciune, a bagat-o in spam. Nu mai stiu cum am ajuns pe situl asta http://www.authentichappiness.sas.upenn.edu/Default.aspx
dar stiu ca are o multime de teste (ador testele, te invata atat de putine lucruri despre tine insuti, pt ca cel mai adesea trisam involuntar) si ca trimetea niste newslettere free f interesante, menite sa-i faca pe cititori mai fericiti.
Scrisorile s-au oprit dupa un timp pt ca pe autori singurul lucru ce ii facea cu adevarat fericiti era sa te inscrii, daca erai psiholog, la cursurile lor de coaching, care erau ffff piparate ca pret. Nici mesajul spamuit nu facea exceptie, ma invita sa devin membru in nu stiu ce asociatie (desi nu sunt psiholog), contra unei cotizatii modice, in comparatie cu onorariul pt coaching.
Cand am facut eu testele erau gratuite, acum vad ca-mi cere sa fac login, pesemne sunt undeva in baza lor de date, dar cum eu nu cumpar niciodata nimic de pe net (nu risti, nu castigi, dar prefer asa) ma limitez la testele pe care le-am facut deja si care arata ca (surprise, surprise!), as avea nevoie de niste cursuri de fericire.
Si fiindca tot vorbesc de newslettere, nu stiu ce au patit cei de la Stiri.rol.ro de nu le mai trimit pe adresa mea. E adevarat ca primeam 2 in loc de una, ca m-am dezabonat de n ori si am primit de fiecare data raspuns ca mi-a fost stearsa adresa de pe lista,continuand sa primesc cele 2scrisori, dar s-o faca dupa atat timp (cred ca peste un an) cand tocmai ma obisnuisem cu titlurile de scandal pe care le selectau mi se pare ca seamana cu renuntarea la fumat: stii ca-ti face bine dar iti pare rau dupa drog. Cred ca o sa le cer sa ma reaboneze.

Niciun comentariu: