luni, 7 iulie 2008

A fost frumoooos




La Bucharest Golden Nights. Cel putin pt mine (multumesc, iubita mea fiica!). Am un avantaj, o usoara hipoacuzie inca din copilarie (ce de hibe mai am si eu, noroc ca uneori acestea imi ofera si avantaje), pt ca altfel as fi surzit aseara, la spectacol. Nu artificiile au fost de vina, ci decibelii instalatiei de sunet. Cineva se lauda azi ca a auzit "coloana sonora" chiar din Balta Alba. Greu de crezut, dar la vreo cateva sute de metri cred ca oamenii auzeau perfect tot ce se intampla in incinta. Altfel nu se explica marea multime care se instalase comod pe iarba in apropierea portii pe unde se intra, multime care n-a pierdut mare lucru ca n-a platit biletul, dimpotriva. Pt ca, stand noi mai departe de scena, in speranta desarta ca muzica ne va cutremura mai putin timpanele, (eram chiar la "poalele" tribunei) am ghicit cu greu care din figurile neclare ce se agitau pe scena era Loredana. Totusi, trei tineri de langa noi, doua fete si un baiat, au dansat de mai mare dragul tot timpul showului lui Lori. Marturisesc ca si eu m-am miscat pe loc, luata de valul muzicii. Mai ales rockul imi place f mult, era noutatea generatiei mele (alt avantaj, de a fi contemporana cu Beatlesii, Cliff Richards sau Adriano Celentano, ba chiar si cu Mike Jaggers, daca nu ma insel). Cat despre artificii, o incantare! Imbinarea dintre explozia de culori si muzica a fost, cum sa spun, spectaculoasa. Cum nu stiu sa pun filme, am pus doua poze nereusite, miscate. Una din ele are rolul sa arate surprinderea mea ca nu a fost mai multa lume platitoare. S-a umplut locul cand s-adat drumul milogilor (ce rea sunt, parca eu nu asteptam in studentie sa ne dea voie sa intram la spectacole pe gratis, macar la sfarsit?) cealalta incearca sa dea o palida impresie a frumusetii artificiilor.
Remarcabil la Loredana a fost faptul ca a cantat live, etalandu-si temperamentul vulcanic. Mi-a parut bine ca am fost la showul ei si nu al lui Brenciu, pe care nu pot sa-l sufar de cand, invitat permanent de Lucian Boariu la emisiune, si-a batut in asa hal joc de ascultatori incat bietul Lucian a ramas fara emisiune (si de atunci nici nu am mai auzit de el). Si uite-asa aflu lucruri noi despre mine, si anume ca pot fi si ranchiunoasa. Adevarul e ca echipa de la ActivFM: Robert Tache, Mihai Ciuceanu, Lucian Boariu, Anca Nitza, Kirk, ne facea pe noi ascultatorii, sa ne simtim ca intr-o adevarata familie. Helas, nimic din ce-i frumos nu dureaza, echipa s-a destramat, nici postul nu stiu daca mai emite, s-ar putea sa-si fi schimbat numele in CityFM.
Poze reusite de la BGN se pot vedea la http://www.ill.ro/2008/07/05/golden-nights-bucuresti/#more-1275 unde am ajuns prin intermediul Ciupercutzei, a carei palarie nu am reusit s-o vad, ea fiind acolo vineri iar eu sambata.

Niciun comentariu: