joi, 3 iulie 2008

Bors de peste

Pentru ca mi s-a cerut reteta de bors de peste ca ecou la articolul pt Romania de 5 stele http://www.fuckyoutovarasi.blogspot.com/ o sa fac un update la el, dar si la scrumbia de Dunare.
Din Delta sotul meu a adus nu numai scrumbii, ci si pesti prinsi de el, sarati ca sa tina. Pestii cei sarati i-am desarat bine, bine de tot si i-am facut rasol, cu mayo, ne-am lins pe des'te, ziceai ca acu' i-a prins.
Pt bors de peste reteta clasica: am fiert naparstocii bine, apoi i-am strecurat. Mnealui a propus sa-i dam prin sita (sa-i zgariem in loc de branza) si m-am conformat. Nu va sfatuiesc, munca multa, castig putin. In zeama rezultata am fiert zarzavat, ce-am avut prin casa si congelator (care e de baza in bucatareala mea) adeca: morcovi, ceapa, usturoi, ardei, celery (tije de telina, am gasit undeva made in Romanica) dupa gust si posibitati. Cand zarzavatu' s-a fiert (la carte scrie pe 1/2, eu il fierb cu timerul pe masa, cam 20min) am pus bucati de peste mare, bors, leustean si pofta buna.Pestele l-am scos si l-am servit separat.

Niciun comentariu: