duminică, 14 iunie 2009

Multumesc pt incredere, domnule Presedinte!

M-au trecut fiorii azi ascultand o parte din discursul prezidential, si anume aceasta:

"Situatia din invatamant este dramatica, nu vreau discutii politice, dar copiii pot afla pe Google despre papadie, salata si istoria antica, despre Herodot" i-a spus Traian Basescu ministrului Educatiei, Ecaterina Andronescu"

Aceasta este sursa: http://www.tv-net.ro/Stiri-DESPRE-PAPADIE-SALATA-SI-HERODOT+1592 Am dat adresa in clar pt ca nu cred ca strica inca un post TV la casa omului.

Cum multa vreme vizitatorii nimereau la mine pe blog cautand diverse buruieni pe Gugal, m-am simtit patrunsa pana in adancul fiintei mele de pensionara de marea responsabilitate pt educatia tinerelor vlastare ale patriei noastre incat am inceput sa ma gandesc serios daca n-ar fi cazul sa acopar lacuna cu Herodot
care exista pe acest blog. Astept din partea Presedintelui si alte sugestii de subiecte pe care le-as putea trata incat sa ajut la iesirea cat mai rapida a Romaniei din recesiune.

Nici in cele mai frumoase vise ale mele nu mi-as fi inchipuit, cand am inceput acest blog, ca postul meu despre salate si buruieni ar putea avea un impact economic atat de serios. Atrag respectuos atentia d-lui Presedinte ca nu a pomenit nimic despre scrumbia de Dunare. Dar am rabdare, pana la incheierea mandatului mai e, vor mai fi multe cuvantari si sunt sigura ca scrumbia de Dunare isi va aduce si ea aportul (aporter= a aduce, am folosit limba de lemn ca sa fiu inteleasa mai bine) nemijlocit la iesirea din criza a mult iubitei noastre patrii.

3 comentarii:

gogu spunea...

http://www.cotidianul.ro/internetul_te_face_mai_destept-88265.html

Ela Roseni spunea...

De-ar trai Herodot!

Viorica spunea...

@gogu
Auzisem eu ca astia de la Cotidianul sunt cam lingai, dar acum m-am convins, cum au stiut ei sa vina taman la pont cu un articol care sa faca bine la fesele prezidentiale:)).
In alta ordine de idei, sigur au dreptate, se vede chiar pe pagina asta, la comentarii :D
@Ela Roseni
Cand am citit "Pagini de istorie greaca" am ramas uimita cat de actuale erau unele din acele pagini. Pe urma am citit "Ecleziastul" si am aflat si de ce.
Cat despre Herodot, mi-e teama ca bietul de el n-ar mai intelege nimic din atatea minciuni si atata fatarnicie.