sâmbătă, 13 iunie 2009

Cui i-e frica de Nati Meir?

Mica si sordida lume mondena romaneasca e continuu scuturata de scandaluri, mai mult sau mai putin inventate, cele mai multe uriase furtuni in pahare cu apa. Unul din ele mi-a atras insa atentia. Este vorba despre scandalul dintre Oana Zavoranu, fosta purtatoare de imagine a noului europarlamentar care se viseaza din nou venind calare pe un cal alb la carma tarii pt a aduce dreptatea si ordinea in tara pe teava mitralierei si Monica Columbeanu, fosta Gabor, actuala purtatoare de cuvant a celui mai fara sanse catindat la inlocuirea marinelului din inalta sa functie.

Trecand peste mahalaua rascolita de vehementa Zavorancei unii se intreaba de ce tocmai acum ies la iveala atatea amanunte sordide din agitata viata a familiei Gabor, in special a surorii care a reusit deja sa fie cea mai capatuita (mi-amintesc cat de oripilata am fost cand am citit sau auzit ca pustoaicele viseaza sa ii calce pe urme fiind convinse ca si pe ele le asteapta un tata-mare gata sa le ia de sotii si sa le scalde in parale). N-am auzit pe nimeni facand legatura intre amestecul celor doua protagoniste in politica si destul de apropiatele alegeri prezidentiale.

Amintindu-mi si ca NM era prezentat intr-o vreme drept exemplu pozitiv si dovada ca CVT nu e antisemit (ca discursul s-a schimbat si in acest caz cu 180 de grade nu e de mirare, pt ca NM nu e singurul si probabil nici ultimul izgonit cu scandal din PRM, astept cu interes sa aud cate bube in capul lui chel are Codrin Stefanescu, cel care la alegerile trecute ne invita sa ne dam cu tancul, iar acum si-a parcat tancul in ograda PRM) nu pot sa nu ma intreb wtf is Damaschin, atatcunoscatorul familiei Gabor?

Niciun comentariu: