joi, 18 iunie 2009

Speak for yourself, Mr President

Din Evenimentul Zilei:


Băsescu: Am vrut să zic tâmpiţi, nu filosofi

Romulus Georgescu
Joi, 18 Iunie 2009
PRECIZARE. Preşedintele Traian Băsescu i-a spus, ieri, lui Gabriel Liiceanu, referitor la declaraţia sa făcută duminică la guvern, că a vrut să spună: “Şcoala scoate tâmpiţi”.


Cei doi s-au întâlnit, la Bookfest, iar şeful statului i s-a adresat lui Liiceanu cu formula: “Ce faceţi, domnu’ filosof?”. Gabriel Liiceanu l-a întrebat, la rândul său, pe Traian Băsescu ce face, iar acesta i-a răspuns: “Încerc să aleg şi eu între un tinichigiu şi un filosof”. Liiceanu i-a relatat şefului statului că, după declaraţia de la guvern, a fost sunat de presă, pentru a comenta afirmaţiile. Băsescu s-a repliat: “Acu, şi eu am greşit. Eu am vrut să spun: şcoala scoate tâmpiţi, şi în ultima clipă am zis să nu spun această vorbă, este o prostie ce voiam să spun. Ea, pe fond, era corectă”.

Deh, stie omul ce spune, doar are doua odrasle ce au urmat scoala romaneasca despre care vorbeste atat de frumos. Scoala pe care au urmat-o fetele mele si nenumarate alte fete si nenumarati baieti din Romania e insa diferita. N-or fi iesit toti filozofi, dar nici tampiti.

Niciun comentariu: