duminică, 7 iunie 2009

Ne-am facutara de cacao

Dupa o zi in care toata lumea (politica) a strigat hotii am aflat si rezultatul de la exit poll:

"Cei mai disciplinati romani sunt maghiarii" s-a declarat la Antena 3.

Alegerea lui Crin Antonescu in fruntea PNL a dus la scaderea procentului obtinut de partid in comparatie cu alegerile anterioare.

Nu e nevoie sa stii limba romana si poti face oricate gafe, e de ajuns sa fii beizadea si ajungi in Parlamentul European (chiar daca asta inseamna sa nu mai semnezi o vreme condica pe Dorobanti)

Poti face tot ce vrea muschii tai (dezacord in acord cu parlamentarul ales) daca o asculti pe mama ta il salti dupa tine si pe aliatul care se afla in cadere libera

Daca te transformi in plosnita (sau capusa) si sugi din compatimirea produsa de o nedreptate judiciara oierului nr 1 al tarii te poti lauda ca ti-ai luat revansa (ce-a scuipat electoratul roman o sa pupe Parlamentul European).

Daca te faci frate cu dracu (PSD+PC) sa treci puntea crizei mori cu el de gat.

Chiar daca-ti dai demisia din CSAT nu obtii mai multe mandate decat cel care ti-a calcat mandria in picioare.

Oricat de decent (Milut) sau justitar (Abraham) te crezi n-ai nici o sansa in tara asta, mai ales daca predecesorii tai au facut greseli greu de uitat si iertat.

Macar am constiinta datoriei implinite: am votat si nu mi-e rusine de votul dat.

7 comentarii:

impricinatul spunea...

mda.
io visez la un sistem de vot in care sa devina evident (sper eu) votul de blam acordat politicii romanesti.
nu stiu cum ar trebui sa arate, dar sa se vada ca NU vrei sa-i votezi pe cei pe care-i ai in fata, momentan.

impricinatul spunea...

mda. nu mi-a luat primul comment. ideea era sa se inventeze sistemul de vot din care sa se desprinda, clar, ca oferta lor politica prezenta nu este interesanta pentru votantii X, Y, Z.
adica: din tot ce am eu de votat in circumscriptia mea, nu-mi place niciunul. cum facem sa se vada chestia asta?

to-morrow spunea...

Citind frazele postate de tine, mi-am adus aminte de regulile lui Murphy :)
Ar putea fi o noua lume murphiana - tot ce s-a intamplat in ultimul timp :)

disa spunea...

Chiar daca-am avut optiuni diferite, poate,te voi cita:
"Macar am constiinta datoriei implinite: am votat si nu mi-e rusine de votul dat"

Viorica spunea...

@Impricinatul
Tata Gugal are de la o vreme prostul obicei sa spuna ca ai Bad request plus inca ceva, desi Bloggerul publica prompt ce postezi tu (sau eu)
Votul nul ar conta doar cat o mustrare parinteasca, urmata de o blanda mangaiere pe crestet, daca cei carora li se adreseaza au (si au) obrazul gros cat dulapii de pod.
@to-morrow
Draga mea,cineva a amintit de Kafka,cred ca amandoi aveti dreptate.
@ disa
S-ar putea sa fi inteles gresit pe cine am votat (eu am sesizat ambiguitatea) dar ai dreptate, important e ca ne-am facut datoria fata de propria constiinta.

impricinatul spunea...

dar daca votul negativ ar obliga la refacerea alegerilor? intreb si io...

Viorica spunea...

Nu stiu sa existe la noi vreo lege in acest sens iar alesii nu au interes sa o introduca