sâmbătă, 13 iunie 2009

DD, noul Ministru Adjunct al Turismului

Auzind eu ca unii pesedei recunosc ca partidul lor nu are ministrese atat de frumoase ca pedeleii (de parca la Palatul Victoria s-ar tine concursuri de Miss; stai nitel, se pare ca competenta --cacofonie voita-- in cazul parlamentarelor se dovedeste cu participarea la asemenea concursuri, coronita incoronand Camera Deputatilor, de ce ar fi altfel la guvern?!) propun ca si doamnele telespectatoare sa aiba reprezentant in guvern pe cel mai iubit si mai audiat dintre prezentatorii nocturni la TV, pe Dan Diaconescu, omul care reuseste sa adune milioane de euroi din rahatul pe care nu numai il face bici, dar il si trozneste.

Si propun anume Ministerul Turismului pt ca nu de mult, anuntand stirea bomba ca a gasit-o pe Elodia, a prilejuit intregii suflari romanesti preocupata de soarta avocatei brasovene ocazia de a calatori virtual, impreuna cu madam Baratza (la al carei dramatism cedam din cand in cand nervos si mutam canalul pe reluarea fanfaronadei vadimiene), insotitoarea ei cu nume de crema de ras, Elida, si o filoloaga al carei nume l-am uitat dar care, datorita cunoasterii limbii engleze si rezidentei indelungate in zona i s-aconferit rolul de ghid, rol de care s-a achitat onorabil, in emiratul cu cele mai halucinante realizari arhitectonice, anume Dubai.

Filoloaga a reusit sa ma convinga de faptul ca ar trebui sa iau de indata avionul si sa-mi fac si eu cumparaturi la celebrul Mall sau macar sa fiu martora la inaugurarea celei mai inalte constructii din lume, Burj-el Arab, la ora 9, 9 minute si 9 secunde (aoleu, nu se poate, am uitat ziua, parca e tot ceva cu 9, bine ca stiu macar anul, doua mii 9).

Unde e Elodia si cum arata ea acum, dupa aproape doi ani de la disparitie n-am reusit sa aflu, atat masochismul cat si insomnia mea au limite.

UPDATE: Bineinteles ca DD a dat in reluare episodul cu Dubai, din care am revazut o parte, turistica, astfel incat trebuie sa fac niste corectii si complectari (nu, tot n-am aflat daca si unde au gasit-o pe Elodia)

Turnul cel mai inalt din lume se cheama Burj Dubai (burj=turn) si va fi inaugurat pe 9 septembrie (luna 9-a) doua mii 9, ora 9, 9 minute si 9 secunde, deodata cu metroul, care metrou are, ca in orice metropola care se respecta (vz Londra) portiuni sub si supra terane.. Burj el Arab este singurul hotel de 7 stele din lume si a fost inaugurat acum 10 ani.

"Filoloaga" se numeste Lucia si lucreaza la o agentie turistica, mie mi s-a parut destul de informata si competenta in acest domeniu.

Am fost impresionata de jocurile de ape si vegetatia abundenta intr-un loc unde pana nu de mult era desert, ni s-a explicat ca s-a adus pamant din import. As mai sublinia si faptul ca drumurile pareau impecabile (se aude, tanti Nutzi aka Leana lu' Cocosh?), amintindu-mi ca si in Utah, tinut desertic, asfaltul nu prezenta nici urma de groapa in the middle of nowhere.

Niciun comentariu: