luni, 4 februarie 2013

Mihail Ivanenko--Tablouri marine.

V-am spus de multe ori ca pictorul meu de suflet este Aivazovsky. L-am indragit din copilarie si iubirea asta a mea se va stinge odata cu viata. Abia mai tarziu am idragit marea si daca sufar de ceva nostalgii acum acestea sunt dupa zilele cand eram pe tarmul ei. Cand sunt tulburata si vreau sa ma linistesc imi imaginez ca sunt culcata pe plaja, undeva langa apa, si ii ascult fosnetul. Poate de aceea cand am vazut tablourile marine ale lui Mihail Ivanenko le-am indragit deasemenea imediat. 

Despre Mihail Ivanenko am gasit f putine date pe net, s-a nascut in 24 Noiembrie 1960 in Taganrog,  a terminat scoala de arta M.B.Grekov, este membru al Uniunii Artistiloe din Kuban. A participat la numeroase expozitii in Rusia si Europa. Nu cautati datele acestea pe situl lui oficial, ca nu le gasiti. In schimb internetul, in special siturile ruse, este plin de 26 de fotografii ale unor peisaje f frumoase, undeva in padurile ruse, pictate de Elena si Mihail Ivanenko, fara nici un fel de detalii despre viata artistilor. Marturisesc ca m-am simtit cam frustrata. Acele cateva randuri despre care am vorbit le-am  gasit in engleza pe Artbreak.

 

Picturile semnate Elena si Mihail Ivanenko le puteti vedea intr-un videoclip, ilustrate de un splendid cantec, Виталий Черницкий - Детство, din filmul Paiate..


Niciun comentariu: