luni, 18 februarie 2013

Devirtualizare "Ca fetele"

Cititorii mie fideli stiu cat de mult imi plac mie devirtualizarile. Dintr-odata ceea ce era doar fiinta bidimensionala cunoscuta numai din cuvinte si imagini pe ecran devine o fiinta tridimensionala, in carne si oase, si realizez ca legatura e parca si mai stransa, si mai calda. Pana acum devirtualizarile au avut ca baza blogul. 

Am legat cateva prietenii de suflet cu persoane cunoscute prin intermediul formularului de contact de pe blog. Pt ca implica obligatoriu schimb de emailuri posibilitatea de comunicare e mai durabila decat cea de pe facebook. Daca cineva de pe fb isi ascunde datele personale de contact lasand la vedere numai serviciul de mesaje oferit de fb (si asta e chiar recomandat, pt securitatea contactului, pt ca misuna hackerii, sau cel putin asta e ideea mea paranoica, si am verificat, hackerii care ne-au invadat grupul de fani ai Coreei sunt inca acolo, nu au plecat) si dispare de acolo adio, nu mai ai cum sa dai de el daca nimeni altcineva dintre prieteni nu are sau nu vrea sa dea adresa.

Asta discutam mai deunazi cu Sorina, una dintre prietenele mele de pe fb, bucuresteanca precum sunt si eu. Si ne-a venit o idee, cea-r fi sa facem schimb de numere de telefon? Zis si facut. Am stat de vorba de parca ne cunosteam de cand lumea si apoi Sorina a avut o alta idee, ce-ar fi sa iesim "ca fetele" intr-o zi? Pt ca ea are masina n-a fost nici o problema sa vina sa ma ia, "inarmata" cu un frumos si placut mirositor buchet de frezii.

As fi vrut sa mergem la Cafe Rosa Ferrari, unde am mancat candva niste clatite exceptionale recomandate de doi soti bloggeri, care s-au cunoscut si ei prin intremediul blogului, sau cel putin asa ma inteles eu. Numai ca surprise-surprise, cafe-ul respectiv nu mai e. Asa ca ne-am dus in Pasajul Villacroix, unde am baut cate un fresh de grapefruits si am stat din nou de vorba. E tare draguta si intr-adevar putem fi prietene f bune si in viata reala, nu numai in cea virtuala. Apoi ea m-a condus pana acasa si am ramas cu un sentiment f placut, de apropiere sufleteasca. Am mai vorbit la telefon si sunt sigura ca vom mai avea multe sa ne spunem.








Niciun comentariu: