vineri, 15 februarie 2013

Melodie la cerere

Am primis o poza superba pe fb. O sa o pun si aici , ca sa vedeti daca aveti acelaesi gusturi ca mine si ca prietena mea Sorina. Este un tablou de Kevin Beilfus. Interesant este insa comentariul pus de Sorina ca raspuns la acest comentariu al meu:

........de mult nu am mai avut senzatia ca fata e vie si respira atunci cand am privit o pictura.


Sorina: Este atat de naturala...iar culorile sunt superbe. Poate gasiti ceva sa ascultam..
Si am gasit... Am dat search pe Google cautand anume cuvinte...Nu am fost multumita chiar din prima...sper sa va placa si voua. 

 

 Eagles - Peaceful Easy Feeling

I like the way your sparkling earrings lay,
against your skin so brown
and I wanna sleep with you
in the desert tonight
with a billion stars all around
'cause I got a peaceful easy feeling
and I know you won't let me down
'cause I'm already standing on the ground

And I found out a long time ago
what a woman can do to your soul
Ah, but she can't take you anyway
You don't already know how to go
and I got a peaceful, easy feeling
and I know you won't let me down
'cause I'm already standing on the ground

I get this feeling I may know you
as a lover and a friend
but this voice keeps whispering
in my other ear, tells me
I may never see you again
'cause I got a peaceful, easy feeling
and I know you won't let me down
'cause I'm already standing ...
'I'm already standing...
"yes, I'm already standing on the ground
Incerc sa si traduc, ca sa apreciati daca intr-adevar e ce trebuie:

Imi place cum arata cerceii tai stralucitori 
pe pielea ta atat de bruna
si as vrea sa dorm cu tine
in desert, la noapte,
cu un milion de stele in jurul nostru
fin'ca ma simt atat de linistit si usor
Si stiu ca n-ai sa ma parasesti 
Fin'ca deja stau pe pamant. 

Si am aflat inca de mult
ce poate sa faca o femeie cu sufletul tau
Ah, dar ea oricum nu te poate lua
pentru ca tu deja nu mai stii cum sa pleci
Si ma simt atat de linistit si usor
Si stiu ca n-ai sa ma parasesti 
Fin'ca deja stau pe pamant. 

Simt ca as putea sa te cunosc
ca pe o iubita si ca pe o prietena
dar vocea asta imi tot sopteste
in urechea cealalta si imi spune
ca s-ar putea sa nu te mai revad
fin'ca ma simt atat de linistit si usor
Si stiu ca n-ai sa ma parasesti 
Fin'ca deja stau ...
deja stau...
da, deja stau pe pamant...
  

Niciun comentariu: