duminică, 17 februarie 2013

Carmen de la Ronda.

Cei de varsta mea sau apropiata mie isi mai amintesc ce furori a facut Sarita Montiel cand a venit in tara noastra si s-a indragostit de Ion Dichiseanu, daca nu ma inseala memoria. Stiu ca era si un banc...pt ca e amorezata de Dichiseanu se dichiseste, dar daca se amoreza de Ion Besoiu?. 

Pe you tube se gasesc tot felul de minuni, intre altele si mai multe filme cu simpatica actrita si cantareata in rolul principal, printre ele si Carmen la de Ronda, cum ii zice acolo. Filmul e vorbit in spaniola si nu inteleg chiar 100% dialogurile, dar destul cat sa pricep ce se intampla. Am inceput sa ma uit asa, intr-o doara, si m-a captivat. L-am mai vazut, dar l-am uitat complet. Imi place ca si atunci, desi e destul de usurel. IMDb ne ofera date despre distributie, etc...

Sara Montiel e frumoasa, desi dupa standardele de azi cam plinuta, Maurice Ronet e barbatul bine si atrragator pe care il stiu si din alte filme, Amedeo Nazzari face o figura buna in rolul colonelului iar George Mistral e tiganul pasionat si razbunator. O buna ecranizare a celebrei povesti a lui Carmen, pusa in opera de Bizet, tiganca indragostita de Don Jose. Exista pana si toreadorul, care aici se cheama Luca. 

Niciun comentariu: