joi, 19 mai 2011

Weird, weird

Astazi  am deschis tarziu calculatorul. Totusi am decis sa hoinaresc putin pe blogurile care acum s-au mutat din stanga in dreapta, odata cu schimbarea templatului. O sa mai dureze pana sa ma dezobisnuiesc sa le caut in dreptul inimii.

Intai am ras cu lacrimi citind despre: Crăcinoza – pentru un efect lifting durabil (de nu te vezi) si mai ales citind comentariile.

Apoi i-am facut o vizita Disei ca sa vad magnolia 

M-am mutat apoi la San Francisco impreuna cu TSK sa vad ce Legamant a facut ea acolo.

Gradinile Thailandeze din Paradisul Verde le-am vazut de ieri, tare mai sunt frumoase.

Dar ce m-a facut sa hoinaresc pe alte meleaguri a fost o postare de-a lui Madelin, si asa am ajuns sa vad, plecand de la niste umbrele ciudate, dar f iinteresante, neaparat sa va duceti sa le vedeti, World's weirdest wedding gowns din care va ofer o mostra:

Bun, acum ca se apropie miezul noptii o sa incerc sa vad al treilea serial asiatic pe ziua de azi (dupa Dong Yi si Trei Regate (ieri in DY s-a pomenit de Liu Bei si ta daa, in aceeasi zi a aparut numitul erou in serialul chinezesc, cateva minute mai tarziu) anume Giant episodul 7.

2 comentarii:

disa spunea...

Viorica, multumesc de vizita!
Eu am cam "absentat", deoarece casa mea a fost un adevarat santier. Am zugravit. Cel mai mare chin, dar placerea e mare la final.

Viorica spunea...

Iti urez reintoarcere grabnica, mai ales daca ai asa o mare multumire sufleteasca.