vineri, 6 mai 2011

Leapsha cu poza 75

Pentru ca de la o vreme hoinaresc pe net cautand tablouri de pictori contemporani azi am sa public o poza a unui pictor din Utahul de care imi amintesc cu drag de cand am petrecut pe meleagurile sale 2x6 luni. Pictorul se numeste William Whitaker si stilul lui figurativ mi se pare plin de caldura, nu mai vorbesc de talentul cu care reda fiecare amanunt al anatomiei modelelor sale, pe care prefera sa le picteze din spate. Ca un adevarat utanez a organizat nenumarate workshopuri in care i-a invatat pe participanti metodele sale de a picta (f complicate!), uneori controversate. Daca mergeti la linkul dat o sa apreciati singuri daca rezultatele indreptatesc contestatiile. Deocamdata o sa public poza unui tablou despre care WW spune ca e f popular (poate datorita pisicii? :) Precizez ca la americani popular inseamna pe gustul publicului, in cazul de fata privitorului.
Pictorul mai comenteaza: 

Ah mortality!  My cat disappeared one day, the basket fell apart and the model is now forty-three.

But still lovely.


Ah, mortalitate! Pisica mea a disparut intr-o zi, cosul s-a stricat iar modelul are acum 43 de ani. Dar e inca draguta.

Niciun comentariu: