vineri, 27 mai 2011

Nu, Pagadi!

Zilele astea n-am prea fost in apele mele. Mamita a cazut, nu prea rau, dar destul cat sa ma sperie ingrozitor. Se plangea ca o doare piciorul operat rau de tot si abia mergea, ajutata de cadru. Dar treptat- treptat a reinceput sa mearga ceva mai usor si a inceput sa-mi vina si mie inima la loc. Incat azi, cand am citit ultima postare a Liei si am mers la linkul pus de ea, Povesti pentru copii si am apasat pe butonul desene animate m-au napadit amintiri placute, de cand erau fetele mici si atunci cand erau desene animate la TV strigau cat puteau, "Mama, Tata, veniti repede, desene animate!". Si ne duceam. 

Desenele, din fericire, nu erau dublate, erau amuzante si uneori chiar educative. Printre cele mai nostime erau cele rusesti, cu lupul care arata ca un derbedeu si era vesnic in razboi cu iepurele care arata ca un copil usor naiv si tare vesel, desene care aveau ca lait-motiv "Nu, Zaiats, Pagadi!" Am revazut cu multa incantare cateva si m-am gandit sa pun unul si aici, poate poposeste vreun copil sau cineva care inca nostalgii asemanatoare cu ale mele si-i fac o bucurie.

Niciun comentariu: