miercuri, 25 mai 2011

Leapsha cu poza 85


Cei de la Teatrul Masca au afisat si o poveste despre niste indragostiti din Militari care...nici nu conteaza ce zic ei ca au facut nefericitii aia doi (am citit-o mai de mult si am uitat-o, mi s-a parut asa de neverosimila incat nu m-am ostenit sa o recitesc) important e ca acest obicei importat de pe aiurea (am vazut candva un documentar despre un stalp aflat undeva pe un pod, obiectiv turistic, care stalp era gata gata sa se pravale de la greutatea tonelor de lacate puse de multii indragostiti care au trecut pe acolo si in lipsa de copaci si bricege cu ajutorul carora sa-si lase semnatura eterna a trecerii lor prin acel loc au folosit acest mijloc care duce la cresterea negotului chinezesc de lacate) a prins cat se poate de bine si pe acel gard.

Ba nu, important e ca sunt atat de multi indragostiti care doresc sa fie vesnic impreuna!

Niciun comentariu: