luni, 16 mai 2011

Noaptea Muzeelor--Albume de fotografii

Pana sa incep sa va povestesc cum am ajuns totusi sa particip la acest eveniment desi cu cateva zile inainte nu stiam inca daca voi fi in stare de un asemenea efort (de-ati sti ce febra musculara am...) puteti sa vedeti si voi cate ceva din cele inregistrate de memoria camerelor foto, cu conditia sa faceti click pe linkurile pe care le veti gasi la sfarsitul articolului, date tot in clar ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba..

Nici nu stiti ce rau imi pare ca n-am facut un efort sa-mi iau tot un Sony, pt ca ori nu stiu eu sa setez cum trebuie Olympusul, ori nu e tot atat de bun ca Sony. Ce ma deranjeaza cel mai tare la Olympus e ca daca il pun pe automat tot automat considera ca e lumina slaba la umbra, desi afara e soare cat cuprinde, si declanseaza blitztul care bineinteles ca imi mananca batariile ca un capcaun. La Sony ii setam flash off si off ramanea pana decideam eu ca am nevoie de el. Olympusul nu, el stie una si buna, pozele se fac cu blitz. Asa ca de fiecare data cand deschid aparatul ar trebui sa setez off flashul si pana fac eu operatia asta trece baba cu colacii si se schimba ambientul pe care voiam sa il pozez.

In plus cu Sony aveam un nr redus de poze miscate, asta se lauda ca are dispozitiv de stabilizare care insa nu permite zoom. Incat am folosit pt interior tot batranul Sony cu exceptia Arhivelor Statului, unde nu stiu de ce, pesemne ca din oboseala, am folosit Olympusul setat absolut aiurea si o gramada de poze interesante sunt inutilizabile. In schimb am realizat pe strada niste efecte spiritiste de mai mare dragul, pe care le voi exemplifica aici.
Fotografie facuta cu Olympus setat pe peisaje cu expunere lenta, spirite, spirite peste tot :)).
Aceeasi cladire pozata cateva secunde mai tarziu cu Sony, taaa, daaaa, spiritele au disparut, le-au papat japoneziii:))
Fotografie facuta cu Olympus setat pe peisaje cu expunere lenta, observati va rog marea multime de spirite care o bantuie..
Aceeasi cladire pozata cateva secunde mai tarziu cu Sony, si aici spiritele s-au facut nevazute.
Masina asta s-a miscat prea repede ca sa o mai pozez si cu Sony, a plecat cu spirite cu tot. Mai am poze cu spirite, dar mi-e sa nu va apuce spaima :))

Si cand ma gandesc ca cei de la Sahaja Yoga, de exemplu, folosesc asemenea imagini pt a demonstra puterile supranaturale ale guru Sri Mataji, care se pretinde nici mai mult nici mai putin decat Mama Dumnezeu. Dar sa lasam spiritele sa se odihneasca si sa va spun ca am publicat de data asta poze atat pe Picasa, cat si pe Facebook. Numai ca pe cartea cea fatoasa (pt cei care au studiat numai franceza, book=carte, face cred ca stiti) nu le-am publicat chiar pe toate, de ex pe cele de la Arhivele Statului nu le veti gasi acolo.

Albumele de pe Picasa sunt in ordinea in care am vizitat obiectivele iar la sfarsit am pus un album cu poze facute intre doua vizite si unul cu vreo cateva poze din Herastrau, o sa va povestesc eu alta data ce si cum:

https://picasaweb.google.com/vioreaforu/NoapteaMuzeelor14Mai2011FundatiaLowendal#






Albume publicate pe Facebook:

Noaptea muzeelor May 14, 2011 (Fundatia Lowendal si Expozitia de Afise Victor Brauner)

Aici n-am stiut eu cum sa procedez sa fac un album separat, intre timp am descoperit ce sa fac si cum, dar era prea tarziu, n-avea rost sa mai muncesc sa sterg, sa fac album nou, etc. Eu invat cam din mers, mai mult corectand greselile.

Noaptea Muzeelor May 14, 2011 Centrul Cultural Art Society

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1936388483771.168024.1064103497
May 16, 2011 Bucuresti Noaptea Muzeelor

Niciun comentariu: