sâmbătă, 14 mai 2011

Cenusareasa, Printul si surorile cele urate


Ce inseamna spiritul de observatie! Are dreptate autorul acestei paralele, pana si culorile se potrivesc perfect cu cele ale personajelor lui Disney. Am primit poza in newletterul de la Joly Good Jokes.

UPDATE: pt ca am primit mai multe emailuri cu intrebarea "cine sunt surorile urate?" am sa spun ca sunt de fapt verisoarele lui William, fiicele fratelui printului Charles, ducele de York Andrew. Cea in bej (a cariei monstruozitate de palarie m-a facut sa nu pot privi cu intreaga atentie desfasurarea nuntii) e printesa Beatrice, cealalta e printesa Eugenie.

2 comentarii:

sara spunea...

nu-mi vine sa cred asemanarea.Doar au croitori regali sau ceva de genul asta,nu?Ce gafa!

Viorica spunea...

Au castigat premiul de "cele mai prost imbracate invitate la nunta. Cel putin palaria Beatricei (cea in bej)m-a oripilat in ziua nuntii pana si pe mine, care n-am croitor regal :))