joi, 5 mai 2011

Leapsha cu poza 74

Zilele astea, dupa ce s-a terminat campionatul mondial de patinaj artistic (n-am uitat ca sunt datoare cu inca o relatare de la gala) am tot umblat pe net. "Vinovatele" sunt doua emailuri, unul de la Lia Dumitrescu, care imi recomanda unul din ppsurile facute de ea, Les belles femmes de ma vie, continand cateva tablouri ale unui pictor care ne e contemporan, dar despre care nu auzisem, Bernard Charoy. M-a facut curioasa si am petrecut cateva ore bune admirand frumoasele, si sunt multe. Am ales doar doua, poate am sa fac candva un pps pe care o sa vi-l recomand. Despre celalalt email am scris deja.
Poza de mai sus face aprte dintr-o serie numita Pin Up (pt cei ce stiu citi in franceza, "Honny soy qui mal y pense":) mi-a fost f greu sa aleg doar una din celelalte, f multe, frumoase, m-am gandit ca ar fi potrivita una din cele cu palarie si perle, ca tot mai e inca vie in minte Nunta Regala.

Niciun comentariu: