sâmbătă, 7 mai 2011

Pisica Neagra


Aceasta pisica este pt mine un exemplu pozitiv de supravietuire. In ciuda faptului ca pe langa blocurile noastre traiesc o multime de caini, unii agresivi chiar si cu noi, locatarii, aceasta pisica neagra careia ii lipseste un picior reuseste sa-si duca linistita traiul in acelasi areal. Mai mult, azi vazandu-ma cu aparatul de fotografiat in mana s-a apropiat curioasa sa vada ce fac si nu a speriat-o nici macar faptul ca bestia de Olympus, pus pe automat, i-a trimis lumina blitzului in ochi. Si atunci mi-am amintit de formatia cu nume imprumutat din fauna altor meleaguri, mult mai calde, si am decis sa inserez in blog un videoclip cu pisica lor, precum si versurile.



Cautand in aer prada,
O pisica trece strada
Si e neagra, vai de noi,
Chiar si veacul se opreste
Si privind-o, se gandeste
Cum s-o stearga inapoi!

Ca un om fara de minte,
Numai eu merg inainte.
Toti imi striga, esti nebun!?
Dar de ce imi este draga
Si iubesc pisica neagra,
Asta n-am cum sa le-o spun.

Nu te speria, iubito,
Chiar de spune lumea-ntreaga
C-ai avea pe inserate
Ochii de pisica neagra,
Daca tu provoci dezastre,
Doar dezastrul meu sa fii,
Taie-mi calea viata toata,
Si de zece ori pe zï.

Uite o pisica neagra,
Lumea ianpoi alearga
Dand cu pietre dupa ea.
Cand o vad cum schipoateaza
Inima imi sangereaza
Si-i fac loc in viata mea.

Toti asteapta acum dezastrul
Si sa-mi cada-n cap albastrul
cerului asa pe loc,
Ei nu pot sa inteleaga cum,
de ce pisica neagra
Mie-mi poarta doar noroc.

Nu te speria, iubito,
Chiar de spune lumea-ntreaga
C-ai avea pe inserate
Ochii de pisica neagra,
Daca tu provoci dezastre,
Doar dezastrul meu sa fii,
Taie-mi calea viata toata,
Si de zece ori pe zi.

Cautand in aer prada,
O pisica trece strada
Si e neagra, vai de noi,
Chiar si veacul se opreste
Si privind-o, se gandeste
Cum s-o stearga inapoi!

Ca un om fara de minte,
Numai eu merg inainte.
Toti imi striga, esti nebun!?
Dar de ce imi este draga
Si iubesc pisica neagra,
Asta n-am cum sa le-o spun.

Niciun comentariu: