luni, 13 octombrie 2008

Fotografii din parcare

Pentru ca mi s-a cerut expres sa postez "picturi pe pereti" am ales ca al doilea album de pe http://picasaweb.google.com/viorea4u sa fie cel cu grafitti din parcarea de pe White Street. Nu le-am prelucrat spre publicare inca pe toate, mai urmeaza.

Cui nu-i place pictura abstracta (nici eu nu ma omor dupa ea, dar unele din aceste grafitti mi s-au parut f interesante) probabil ca nu o sa inteleaga ce m-a fascinat atunci cand am facut pozele. Maria nu intelegea de ce pierdem atat timp acolo (data urmatoare am fost singura) iar Lia, dupa ce a vazut pozele si i-am explicat ca e vorba de arta abstracta a produs si ea o "pictura abstracta", reusita, dupa umila si "obiectiva" mea parere de bunica.

Am povestit ca am ajuns, intr-o zi de sambata 13 Septembrie, o zi f ploioasa, in parcarea de pe White Street, aflata in plin centrul orasului. Pt ca era weekend parcarea era mai mult goala, totusi nu am facut poze prea amanuntite pt ca aveam si alte obiective turistice de vizitat. De fapt am intrat in parcare pe langa o capela, sau un Community Center de pe langa o capela, nu mi-e clar, ce m-a socat era faptul ca peretele acestei cladiri de pe gangul care ducea in parcare era pur si simplu mazgalit cu grafitti tip idiot, a doua oara peste aceste mazgaleli s-au pictat grafitti mai reusite.
A doua oara era in timpul saptamanii, masini mai multe, dar si drogati, cum am mai povestit http://google-viorica.blogspot.com/2008/09/jurnal-de-calatorie-cork-24-septembrie.html dar am reusit sa fotografiez mai amanuntit unele producti; cea cu chipul alb , pe care am ales-o drept coperta este fotografiata in acea zi de luni 22 septembrie.
Despre ce am vazut in ultimele zile am sa povestesc alta data.

Niciun comentariu: