marți, 7 octombrie 2008

Das Leben der Anderen

Acesta este titlul in germana al filmului despre care vorbeam deunazi. Wow, e castigator de Oscar si de inca 22 de premii!. Am aflat asta de pe
http://www.imdb.com/title/tt0405094/
Si e relativ nou, din 2006. Iar regizorul e si scenarist. Maria mea are gust in materie de filme (si nu numai, ca si Alexandra)
Ce minune e IMDb-ul asta! Am aflat si cine a regizat Fiorile (e mai vechi, din 1993, l-am vazut de doua ori, odata la unul din canalele Tv al lui Berlusconi si apoi la Arte, ce pacat ca RCS-ul a scos Arte de pe grila), e vorbade fratii Taviani.

Si inca ceva, fara legatura cu IDMb-ul. O scena din filmul german, una din cele in care protagonista face dus dupa ce a facut sex, oarecum obligata, seamana ca doua picaturi de apa cu cea din "4 luni, 3 saptamani si 2 zile" al lui Mungiu, care e, dupa cate stiu eu, mai recent.
Sa zicem ca au gandit la fel, sa nu dam cu piatra plagiatului.

2 comentarii:

Andreea Iordache spunea...

Foarte bun filmul. L-am vazut acum 2 ani si m-a impresionat. Merita vazut. Actorii joaca foarte bine.

Viorica spunea...

Desi imi spuneam atunci ca n-am sa-l uit vad ca a inceput sa se estompeze.
Imi pare bine ca-l apreciezi si tu, desi suntem din alta generatie (dar ce e bun merita apreciat, indiferent de varsta sau experienta de viata a privitorului)