luni, 13 octombrie 2008

Fotografii din Dublin 29 August 2008

Am reusit in sfarsit sa mai redimensionez niste poze din Dublin. Au mai ramas cateva. Pozele pot fi vazute la adresa din articolul anterior.
Daca are cineva obiectii cu privire la calitatea pozelor am sa reamintesc ca era o zi noroasa, fara nici o raza de soare. M-au interesat cladirile, Castelul, Catedrala (in Dublin sunt doua, amm vazut doar una), etc. M-au impresionat florile, nu am reusit, in scurtul timp petrecut, sa pozez cate as fi vrut. Am reusit sa pozez o tiganca cersetoare cu puradelul aferent. Cineva m-a intrebat cum rezolva irlandezii problema civilizarii populatiei, ca sa nu mai arunce gunoaie. Exista doua poze care raspund la aceasta intrebare.
Nu putea lipsi celebra berarie Guiness, dar am pozat si Muzeul National, pe care nu l-am vizitat din lipsa de timp. De fapt am vazut o f mica portiune din oras. Cand voi mai pune poze o sa incerc, daca voi avea timp si acces la calculatorul cu conexiune, sa scriu sub unele poze ce-mi mai amintesc ca reprezinta.

Niciun comentariu: