miercuri, 29 octombrie 2008

Fotografii din avion

Am mai publicat niste fotografii, facute in avionul ce ne-a transportat de la Dublin la Koln-Bonn. Alte fotografii asteptau sa le vina randul la publicare, dar necesita prelucrare iar cele din avion erau cam slabe calitativ, de aceea am folosit intens pt ele instrumentele de imbunatatire a aspectului puse la punct de dragutzii producatori ai Irfan-ului, pt care nupot sa le multumesc indeajuns, si astfel au devenit apte pt vizionare. Celor care vor stramba totusi din nas o sa le adresez invitatia sa faca ei poze mai bune daca au camere mai performante, maini mai sigure si pricepere mai multa. M-am bucurat inca din momentul cand am facut pozele (care pareau mult mai clare si mai colorate pe micul ecran al camerei decat pe cel al calculatorului) ca am reusit sa pozeze pana si celebrul Dom din Koln, cel care a scapat nevatamat in urma masivelor bombardamente la care a fost supusa Germania in timpul celui de-al doilea razboi mondial.

Niciun comentariu: