duminică, 15 iulie 2012

Water Park-Otopeni

Ce poate sa fie mai indicat pe o vreme cainos de calda decat o baie in apa rece? Asa s-a gandit sotul meu, si bine s-a gandit. Dar el nu a stat cu noi, deh, in apa aceea nu se poate prinde peste. Important e ca ne-a dus si adus cu masina noastra, chiar daca nu avem aer conditionat. Eh, daca nu ar fi asa scumpe biletele de intrare (50 lei adultii si 25 lei copiii in weekend, in timpul saptamanii e ceva mai ieftin, dar nu ma intrebati cat, ca am uitat, mergeti la site) si bauturile racoritoare poate ar fi fost cazul sa mergem mai des.

Cred ca s-a cheltuit enorm cu amenajarea si se cheltuie in continuare cu stafful dar, nimic de zis, totul e f curat si bine organizat. In plus nu tu manele, nu miros de gratare si mici, desi am avut un picnic cu gratar de pui de la restaurant si salate grecesti pt vegetarieni (ne-am indurat si le-am dat cartofi prajiti noi, carnivorele). M-a deranjat totusi entertinerul de la sectia de copii, peste tot erau difuzoare date la maxim si respectivul parea ca urla din zeci de guri, dar din fericire la un moment dat programul lor distractiv s-a terminat.

Ah, am uitat sa spun ca, fiind atat de aproape de aeroport, avioanele care aterizau sau decolau treceau chiar pe deasupra noastra, prilej pt mine ca in cateva randuri sa-mi satisfac damblaua de a poza avioane pe cer. Iar chaiselongurile si umbrelele erau in dotarea parcului, deci gratis (cat de gratis e cand costa atat biletul). Stafful a fost f amabil si intelegator....dar mai bine las pozele sa vorbeasca...





















Niciun comentariu: