sâmbătă, 14 iulie 2012

Canna Indica

Imi place foarte mult sa fac poze, cred ca de asta v-ati convins deja. Acum ca imi fac veacul mai mult pe fb (nepotica rade "Feisbucheshti, da?") imi public acolo albumele de poze, amanand mereu sa le public si pe Picasa, ceea ce nu e bine, pt ca nu odata am am vazut jeluieli pe fb "Vai s-a dus toata munca mea de.."

Si pentru ca la un moment dat m-am plictisit sa public poze mai mult sau mai putin perfecte am hotarat sa public si una miscata, dar miscata rau...era insa interesanta, dadea impresia ca a surprins o ploaie din aceea rea, cu rafale. Facusem si o poza buna, cu acelasi subiect, insa prietenele mele au apreciat-o mai mult pe cea gresita.

De data asta insa m-am intrecut pe mine insami. Nu am gresit o singura poza, ci un intreg album. Las la o parte faptul ca de cate ori ma aflu in fata unor flori minunate, numai bune de pozat, bate vantul...Las la o parte si faptul ca ieri soarele ardea pur si simplu si razele lui erau mult prea stralucitoare pt a obtine poze perfecte...

Dar desteapta de mine a uitat camera foto setata pe "incandescent' in loc de "auto" la iluminare si asa a aparut culoarea aceasta albastruie care da un aer ireal peisajului citadin bucurestean. Am incercat sa repar cate ceva cu ajutorul Irfanului.

Sa nu-mi ziceti ca puteam sa fac alta data poze. Eram in drum spre dentist si vreau sa vad persoana aceea care se duce bucuroasa de mai multe ori la dentist numai ca sa aiba ocazia sa fotografieze niste flori despre care nici nu avea habar ca pot prezenta o asemena varietate de culori. Pentru ca pana ieri stiam doar ca exista Canna Indica rosie.





















Si daca tot m-am laudat ca am mai ratat o poza, o sa va arat despre ce e vorba.
Si uite si poza corecta.



Niciun comentariu: