marți, 24 iulie 2012

Dieta in functie de zodie - Varsator

Inca un hop si gata, se termina maratonul dietetic copy/paste.

Iar pe 29 se decide cum e cu demisia. Eu votez pentru.

Va reamintesc ca articolul asta face parte dintr-o serie. Tot ce e mai jos cu fonturi negre e scris de altcineva, care a publicat un articol pe Femina.ro


Din moment ce astrologia ne schiteaza un portret psihologic si comportamental al fiecarei zodii, e normal sa te gandesti ca aceasta stiinta poate fi folosita si in alte scopuri.

Dieta in functie de zodie este o excelenta metoda de a te folosi de horoscop... in alt fel. Aceste recomandari pentru diete sunt realizate in functie de comportamentul fiecarei zodii in parte si puse in legatura cu dinamismul unor regimuri potrivite acestora.

Dieta in functie de zodie - Varsator
Cu un spirit liber, face si incalca regulile. O dieta pentru un varsator este greu de urmat, din cauza firii sale schimbatoare. Pentru ca sunt rebeli, e posibil sa abuzeze de anumite alimente.

Dieta pentru Varsator: Dieta Beverly HillsCiteste aici dieta detaliata

Dieta Beverly Hills

Dieta originala Beverly Hills presupune sa mananci doar fructe timp de 10 zile intregi, dar o versiune actualizata, noua dieta Beverly Hills, iti permite sa mananci mai multe tipuri de alimente.

Vei incepe ziua cu fructe, cat de multe vrei, dar un singur tip, doar capsuni de exemplu. Anumite fructe ar trebui sa faca diferite lucruri pentru a te ajuta sa pieryi in greutate, desi acest lucru nu a fost niciodata dovedit. De exemplu, dieta Beverly Hills sustine ca papaia inmoaie grasimea, ananasul arde grasimea si pepenele verde spala organismul.
Dupa ce ai mancat fructele, trebuie sa astepti doua ore inainte de a consuma alte alimente de alt tip. Odata ce ai mancat ceva, altceva decat fructe, nu manca fructe din nou pentru restul zilei.
Daca urmatorul lucru pe care il mananci este un carbohidrat, poti sa mananci carbohidrati nelimitat pana mananci proteine. Apoi, odata ce ai mancat ceva proteine ??(chiar daca e doar lapte in ceai), 80 la suta din aportul alimentar pentru restul zilei ar trebui sa fie de proteine.
Cofeina este interzisa si consumul de alcool depinde la ce "etapa" esti a doua zi. De exemplu, berea este considerata un carbohidrat in timp ce vinul este considerat a fi potrivit numai in cursul primei etape de fructe.
Poti consuma cat mai multe alimente, atata timp cat acestea sunt in ordinea corecta si asociate corect.
O zi tipica de dieta:
Mic dejun: ananas, cat de mult vrei.
Pranz: cartofi la cuptor.
Cina: friptura.
Sampania este un element neutru astfel incat poti bea cat de mult doresti, in orice moment al zilei!

R.I.
 

3 comentarii:

db spunea...

Varsator - tin dieta Scarsdale, singura care mi se potriveste (conform rezultatelor obtinute: 5 kg in 2 saptamani, mentinere 1 saptamana si in 2 saptamani de revenire partiala la combinatii sardanapalice si bombe calorice, m-am mentinut in limita cifrei de baza cu oscilatii la cifra dupa virgula). Am reluat-o de ieri si am revenit intr-o singura zi la valoarea cea mai mica obtinuta in cura. In plus, Scarsdale imi da posibilitatea sa tin dieta si in zilele de post - am adaptat varianta Scarsdale pentru vegetarieni, scotand toate alimentele "de dulce".Am tinut-o p-asta cu un singur tip de alimente la masa si nu mi s-a intamplat nimic. Zic si eu...

Corina spunea...

Interesante dietele in functie de zodie, eu am citit-o pe a mea (Scorpion) si nu pare chiar asa de greu de tinut

Viorica spunea...

Dragele mele, dupa ani de zile de tot felul de diete m-am resemnat la gandul ca, fiind hipotiroidiana, chiar daca sub tratament, n-am nici o sansa sa scad sub 85 kg...
Cat despre dietele din seria asta de articole, ele sunt doar o sugestie, care poate sa functioneze sau nu.
Felicitari daca reusiti sa scadeti in greutate.