joi, 19 iulie 2012

Bucharest by Night sau Hai sa-ti arat Bucurestiul noaptea

Cand ma plangeam pe la inceputurile relatiei mele cu Olympus X43 habar nu aveam ca o sa devenim buni prieteni si o sa-mi dau seama ca atunci nu camera foto era de vina, ci prostia si lipsa mea de experienta. Intre timp ne-am rodat ( si bineinteles ca in curand biata de ea va obosi si va incepe sa dea rateuri, pt ca o frec, nu gluma) si asa se face ca atunci cand ne-am intors de la actiunea "masa in oras" plimbandu-ne pe Calea Victoriei intre Palatul Telefoanelor si cheiul garlei am facut niste poze care au determinat nu numai pe prietenii mie din "Turnul Babel" sa se minuneze ce oras frumos avem, ci si pe unii autohtoni. Piesa de rezistenta a fost o poza care mi-a mer la suflet, una cu Dambovita sub luminile felinarelor, aici o sa pun perechea acelei poze, care mi se pare si mai reusita.

Niciun comentariu: