miercuri, 25 iulie 2012

Apelul Dr.Rath către poporul german și popoarele Europei, Berlin 13-03-2012

Am o prietena doctorita pe fb. Tin f mult la ea si sentimentele sunt reciproce Azi mi-a trimis link catre un videoclip si m-a intrebat ce parere am. Am sa recurg iar la copy/paste, de data asta apeland la propria mea productie si o sa pun comentarille de pe fb si aici, pt acei cititori care nu au cont de fb sau nu imi sunt prieteni acolo. Dar mai intai va invit sa vedeti voi insiva videoclipul. 


Si acum copy/paste:

 Draga Vio,eu cred ca Rely ti l-a trimis si tie. Tu ce crezi? 

Nu, Reli nu mi l-a trimis si mie. Cred ca ti l-a trimis tie pt ca esti doctorita si deci mai avizata in ce priveste ultima parte a discursului. Ma intrebi ce parere am. De la inceput am fost mirata sa vad ca da toata vina pt cele doua conflagratii mondiale numai pe seama cartelului chimico-farmaceutic, cand de fapt nu trebuie sa stii prea multa istorie ca sa nu iti dai sema ca principalul rol in izbucnirea razboaielor l-a avut industria militara...fara ea nici un razboi nu ar fi fost posibil, de aceea Krupp a fost unul din ceoi judecati la Nurenberg. Sigur ca si industria chimica, f dezvoltata in Germania moderna, a avut rolul ei, mai ales in primul razboi mondial. Se stie ca s-a renuntat la gazele de lupta dupa acest razboi. Am fost mirata si ca nu spune nimic despre alte concerne internationale, cum ar fi cele alimentare si atinge doar in treacat rolul nefast al bancilor in criza actuala. Doar e clar pt toata lumea ca interesele financiare si lacomia bancherilor au dus la nenorocirile financiare de azi. Zice ca sa ne dezvoltam prin forte proprii. Mersi, lui ca neamt ii convine, dar noi?


Deja economia popoarelor europene este inter-relationata incat nu ne putem intoarce la evul mediu cu economiile sale restranse la resursele proprii. Si intre noi fie vorba, evul mediu e departe de a fi un model de pace si liniste sociala.

Deci eu l-am suspectat inca de la inceput ca are o legenda (scop) ascuns, ca apara de fapt o afacere a lui, care a intrat in competitie cu carteleul chimico-farmaceutic, si nu m-am inselat. F multe din materialele care circula pe net, si care spun cat de minunate sunt tratamentele exclusiv naturiste, sunt destinate acestei campanii, acestui interes de a-si promova produsele proprii.
 
Prietena mea a comentat ceva intre timp dar eu, in focul argumentarii, am vazut asta mai tarziu:
 
Eu cred ca e o lovitura care vizeaza ceva firme de medicamente.Ac firme isi dau niste lovituri f murdare intre ele.Mi se parea si mie ca argumentatia e subtire si ca domnul s-a pus pe o manipulare
 
Cum spuneam, eu mi-am continuat  firul ideilor:
 
Ca doctorita trebuie sa stii mai bine decat mine ca e de dorit sa fie imbinate armonios mai multe metode de tratament: naturist, alopat, homeopat, holistic. In loc sa tratam problemele pe bucatele disparate si sa acordam o atentie exclusiva numai unui anumit aspect al problemei, ar fi bine daca am putea avea o privire de ansamblu. Si acum, dupa acesta conferinta pe marginea conferintei recomandate de tine o sa incerc sa fac un articol pe blog din asta. Multumesc.
 
Ea a raspuns:
 
Aha, acum e clar. Multumesc


Niciun comentariu: