miercuri, 27 august 2008

La Cucina

Intr-o vreme citeam cu mult interes "Bucataria pt toti" Apoi s-a produs acel lucru ingrozitor si imposibil de reparat: Radu Anton Roman a trecut in nefiinta. Brusc, mi-am pierdut orice interes fata de reviste culinare. Mai ales regret minunatele lui emisiuni, care nu se limitau doar la gastronomie, ci erau cu adevarat un exemplu de cum trebuie inteles patriotismul.
Dar zilele trecute ochii mi-au fost atrasi de o coperta frumos colorata, "La Cucina". Am cumparat revista si asteptarile nu mi-au fost inselate, dimpotriva: are tot ce trebuie pt a rivaliza cu oricare dintre suratele ei vazute in Occident, avand totusi retete de la portile Orientului. Are si site:
http://www.lacucina.ro
Cred ca o sa-l mai vizitez, chiar daca mie nu retetele imi lipsesc, ci imposibilitatea de a aplica multe dintre ele, din cauza numeroaselor diete pe care ar trebui sa le respect.

2 comentarii:

Viorica spunea...

Liana (din Texas)scrie (prin email)mmmm, spuma de capsuni..bezele cu piersici si fistic...
Viorica raspunde:
Nu e pt diabetici :-(((

Viorica spunea...

Liana scrie: (email) n-am stiut ca radu anton roman a murit. eu ma amuz tot timpul cu cartea lui (bucate si obiceiuri rom.)
Viorica raspunde
Si mie mi se pare minunata cartea lui!