luni, 11 august 2008

Dilema Veche

Ma tot laud cu IQul meu mirobolant.
Dar daca as fi atat de desteapta cum imi place sa cred ar trebui sa tronez pe un purcoi de parale, nu-i asa?
Sau poate pt a face parale e nevoie de alt fel de inteligenta?
Sau poate nici nu e nevoie de inteligenta ci doar de multa smecherie si nesimtire, la noi in Romanica?
Sau poate strugurii sunt prea acri?
Cine ma poate scoate din dilema asta?

Un comentariu:

Viorica spunea...

Comentariul de mai jos l-am primit pe email de la o prietena (ea primeste articolele pe email si probabil nu a aparut si eticheta umor pe email)

din pacate nu am solutzie pentru dilema ta cu banii. daca o aveam,
cine shtie unde eram acum shi cred ca nu ash mai fii avutt placerea
conversatziilor cu tine (deshi pare gluma, nu este). Am marele avantaj
ca sunt convinsa ca viatza oamenilor cu multzi bani nu este atat de
grozava pe cat se crede. Un singur argument: totzi aprpiatzii le
doresc moartea ca sa-i moshteneasca. Frica de jefuitori, ar fii alt
argumet...etc,etc.
In ceea ce priveshte calitatzile necesare pentru a face bani,
gandeshte-te ca undeva am citit ca inalta societate britanica nu
accepta pe nimeni dintre cei care shi-au facut singuri averea.
De altfel cred ca ai auzit vorba ca averile mari se moshtenesc sau se fura.
Te-am lamurit sa apreciezi ceea ce ai?
Sau poate shi pentru mine strugurii sunt acri.