miercuri, 20 august 2008

De la Dono adunate Comment

Nu pot lasa "productia" pusa in chip de comment la articolul http://dono.ro/?p=374#comment-13360 si prilejuita de marturisirea lui ca se simte ofuscat de cuvantul "stupid" sa se piarda printre nenumaratele comentarii la acel articol, de aceea am copiat comentariul:
August 20th, 2008 at 3:47 pm
Dono draga, zambesc si acum cand imi amintesc ce efect a avut cuvantul “stupid” intr-o anume imprejurare.

Pe vremea cand voi va mai jucati cu animalute de plus era mare criza de vata (de tampoane nici nu se auzise pe la noi in comert) si “se dadea” numai un pachet de persoana. Intru eu intr-o farmacie sa cumpar alea-alea, da’ nu vata. Persoana din fata mea cere doua pachete de vata. Casiera refuza, ii face bon “decat” pt unul. Femeia insista, casiera se tine tare pe pozitie. In fine, femeia renunta si se duce la ghiseu, sa-si primeasca pachetul reglementar. Reusesc cumva sa “fac contact vizual’, cum zic americanii (care tin tare la chestia asta, daca nu li te uiti in ochi ii desconsideri) cu clienta, ii fac semn sa ma astepte afara si cer, intre altele un pachet de vata. Casiera refuza sa faca bon pt vata.
“V-am vazut ca ati facut semn”, zice ea (altfel politicoasa, nu?) . Incep sa perorez: “Am voie sa cumpar sau nu un pachet de vata?” “Da, dar pt D-vstra, nu pt altcineva”
“De unde stiti pt cine il cumpar?
“V-am vazut facand semn”
“Si ce daca?”
“Nu va dau!”
“Doamna, sunteti stupida”, am incheiat eu discutia.
In momentul acela s-a produs minunea: am primit bon pt un pachet de vata.Deci nu intotdeauna “stupid” e ceva de rau, daca ajuta la infaptuirea unui gest samaritean :D
Si acum on topic: pesemne acum imi traiesc cu adevarat copilaria (despre jucariile din acele timpuri imemoriale am povestit la mine acasa, pe blog) pt ca fiica mea mai mare mi-a daruit, si am primit cu mult drag, un leut mic de plus care, apasat pe burtica, aprinde un bec rosu, scoate un zgomot de pupic si spune cu multa convingere “I love you”

Niciun comentariu: