vineri, 8 august 2008

Durere de mama

La coada la pasapoarte m-am intalnit cu mama unei colege a fiicei mele mai mici de pe vremea cand erau la scoala generala. E inca o femeie frumoasa, dar veselia pe care i-o admiram pe vremuri a lasat locul unei adanci dureri. Fiica ei s-a stins acum aproape un an dupa ce a suferit timp de 13 ani de oboala cumplita, scleroza in placi. Am spus si eu condoleante, cum se cuvine, dar as fi vrut sa gasesc cuvinte care sa-i mai aline durerea, dar nu cred ca exista asemenea cuvinte. Dar tot ea, saracuta, afland de necazul prin care am trecut acum 13 ani, m-a compatimit: "trebuie sa fie tare greu sa traiesti cu sabia lui Damocles deasupra capului".I-am spus ca da, masimt de parca am o bomba cu ceas in mine, de aceea nu-mi fac planuri pe termen lung, incerc sa ma bucur de ce mi se ingaduie sa mai am.

Niciun comentariu: