miercuri, 16 noiembrie 2011

Sa-i dea Dumnezeu sanatate!

Daca as fi rea i-as dori Ministrului Sanatatii, Ladislau Ritli sa aiba probleme cu tiroida si sa se trateze cu medicamentele despre care pretinde ca se gasesc in farmacii. Am umblat capiata prin mai multe farmacii primind acelasi raspuns " nu veti gasi nicaieri nici o forma a levothiroxinei, principiul activ din medicamentul care trateaza insuficienta tiroidiana" Eu am avut mare noroc ca am o prietena buna, cu care am inceput sa corespondez tocmai datorita blogului acesta, nu-i dau numele pt ca nu vreau sa fie asaltata de cereri carora s-ar putea sa nu le faca fata, care prietena are relatii in strainatate...

Medicamentele au disparut pe rand. Incepand de anul trecut nu mai exista pe piata Thyro4. Nu era f scump, poate asta sa fie motivul pt care nu se mai importa. Apoi a disparut Euthyroxul, sunt luni bune de atunci, si pe rand au disparut toate denumirile comerciale ale medicamentului. Si vine nea cutare, mare ministru informat si toarna gogosi cum ca "Lipsa medicamentului pentru tiroidă din unele farmacii reprezintă un fenomen izolat, tratamentul existând pe piaţă".

E izolat in capul lui ala incompetent, nu in realitate. Pesemne ca pt portocalii si aliatii lor noi putem sa crapam (doctorita mi-a spus ca trebuie sa iau hormoni toata viata din cutiuta altfel risc sa ajung in coma, i-am zis ca de ceva tot trebuie sa mor si mi-a raspuns "da, dar din coma poti sa te mai trezesti..." n-a precizat in ce stare, vegetala, sau nu), ca doar nu producem parale pt ei si tot neamul lor.

Niciun comentariu: