vineri, 9 septembrie 2011

Sfanta Marie Mica

N-am prea inteles eu niciodata de ce adormirea Maicii Domnului e o sarbatoare mai mare decat Nasterea Fecioarei, dar de sarbatorit a tot sarbatorit familia mea in ambele ocazii, pt ca pe Mamita o cheama Maria.

De fapt neintelegerea, aparuta inca din frageda pruncie, are o cauza cat se poate de lumeasca, pe 8 Septembrie in comuna noastra a avut loc chiar si in deceniile dinainte de 89  Balciul de Santa Marie. 

Anul acesta biata Mamita nu poate decat sa ofteze amintindu-si de acest eveniment, pt ca nu am  reusit sa ajungem acolo, am sarbatorit-o insa cu tort si sampanie adus de sora si cumnatul meu. 

Cum nu reusesc sa deschid calculatorul decat dupa ce dumneaei merge la culcare si primul lucru pe care il fac este sa incerc sa imi citesc posta (pana la ora asta inca n-am reusit sa deschid toate mesajele) felicitarea pt toate persoanele ce-si sarbatoresc onomastica vine din nou prea tarziu.

2 comentarii:

Organizare Evenimente Corporate spunea...

La multi ani pentru Mamita!
Cand e sarbatoare parca si sufletul ne este mai usor si se vede fericirea pe chipun nostru. Sa sarbatorim cu drag aceste nume si ne vom simti si noi mai utili :)

Viorica spunea...

Multumesc pt urari.