marți, 27 septembrie 2011

Radiant Lotus

Nu stiu ce parere au altii, dar mie imi place facebook pt ca am o lista de prieteni cosmopolita. Ce ma bucura mai tare e ca o parte din ei au preocupari artistice si au pus pe net lucrarile lor. Despre Alexei Antonov am mai vorbit (nu v-am spus ca am facut un pps cu cateva dintre lucrarile sale), pt azi am ales lucrarile altei prietene, care isi spune Radiant Lotus. Locuieste in Ohio dar preocuparile si inclinarile ei artistice se indreapta mai degraba spre spiritualitatea orientala. Lucrarile ei de arta sunt vibrante si pline de optimism. 

Desi mie imi place mai mult pictura decorativa, mai ales cea clasica, de aceea l-am si indragit pe AA, exista anume tablouri abstracte sau fantastice care fac sa rasune ceva in inima mea. Dintre acestea imi plac cu deosebire cele care folosesc cu talent fractalii, si la RL am vazut in albumele alcatuite din poze culese de pe net destul de multe cu fractali, f reusite. De altfel unele din creatiile sale folosesc cu succes fractalii. Nu am terminat de examinat toate albumele ei, am sa precizez numai ca are unul cu 200 de cai, care ar reprezenta o selectie riguroasa din sutele de fotografii cu acest subiect pe care le-a adunat pana acum.

Am selectat pt voi cateva din creatiile dragei mele prietene.
Burst of Beauty
Fire of Life
 Dance of the Jewels
Exotic Flower Butterfly
 Floral Fantasy
He, She, We
 Hypnotic Maze
Intergalactic Wave
 Looking Up
Metropolis (aici se vede clar influienta lui Vasarely)
Radiant Flights of Fancy
 Simply Radiant
Space Dreams (Fractali)
The Radiant Lotus
 Universal Dance of Life