vineri, 30 septembrie 2011

Dar din dar

Cam la ora asta (23:59-in fisa e trecuta 23:30) venea pe lume, acum 38 de ani, fiica mea mai mica. A cam trebuit sa astepte sa vina doctorul, plecat cu niste treburi taman cand era nevoie de el, stia el ca o sa nasc f repede, de aceea a insistat sa vin la maternitate la cel mai mic semn de travaliu, dar cum fusese vorba de un travaliu fals si in acea noapte nu aveam cine stie ce dureri nu s-a asteptat sa fie chemat atat de repede. Iar cand moasa l-a vazut cum se spala indelung pe maini a exclamat "lasa-l naibii de spalat, ca trebuia sa nasca de acum jumatate de ora". Intre timp eu vorbeam cu faptura din burtica (inca nu-i stabilisem primul nume, doar pe al doilea, o varianta a numelui fiicei nasilor) si o rugam "bebe, mai ai un pic de rabdare". Bietul copil se zbatea tare-tare de tot.

Multa vreme nici nu mi-am dat seama ce copil extraordinar am, desi atat la gradinita cat si la scoala laudele nu mai conteneau: ce desteapta e, ce vocabular are, etc. Mie mi se parea ca toate mamele isi vad copiii niste genii si ca nu e cazul sa ma unflu in pene ca am adus pe lume ceva deosebit. Cu timpul m-am obisnuit asa de tare cu aceste laude incat uneori fiica noastra se mai necajea: "vrei sa am succese ca sa ai tu cu ce te mandri". Pt pitipoancele si cocalarii ce par a deveni exemple pozitive in zilele noatre, promovate de massmedia, poate fata mea nu are cine stie ce succesuri. Pt noi, parintii si familia, este insa in contiunare un om extraordinar. 

LA MULTI ANI, puiul mamei!

Si drept felicitare am ales o imagine pe care i-o ofera cadou o prietena de pe facebook, Maria S. Am zis ca e dar din dar pt ca Maria nu o cunoaste personal pe scumpa mea, imi place sa cred ca a facut acest cadou (si) din simpatie pt mine.

5 comentarii:

tetris spunea...

La multi ani!

disa spunea...

Sa-ti traiasca odorul! Tu, la fel, ca sa te bucuri de fetita ta.

b.d. spunea...

La multi ani puiului tau ! :)

Viata plina cu realizari, in fericire si sanatate !

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Viorica spunea...

Va multumesc, dragele mele!