duminică, 31 iulie 2011

Pescarul Amator



Versurile "Pescarului amator" le-am invatat fara probleme, inca de demult, poate chiar din copilarie. Poate inca de atunci presimteam ca ma voi casatori cu un pescar atat de pasionat incat mereu spune;" dintr-un om poti sa faci un pescar, dar dintr-un pescar un om niciodata!"

Versurile si videoclipul le-am gasit pe un blog:

De dimineaţă lânga lac pescarul amator
Îşi cântă numai pentru el un cântecel uşor.
Pe lacul mare şi adânc va pescui cu spor
Şi peşte mult va ridica, pescarul amator.
Şi cântecul când il aud tri-li-lu-li-lu-li
De el toţi peştişorii fug tri-li-lu-li-lu-li.

„De vrei să prinzi cu undiţa, ştii, peşte cât mai mult,
Am o metodă straşnică”, „Hai spune că te-ascult.”
„Eu de cârligul undiţii atârn mulţi viermişori.”
„Şi ce faci de nu ispiteşti pe peşti cu viermişori?”
„Atârn atuncea un gândac ca să le fiu pe plac.”
„Dar peştelui poate că nu-i prieşte la stomac.”
„Îi dau atuncea bani şi-i spun: Na, ţine 4 lei!
Şi du-te-n piaţă şi-ţi alege hrana care-o vrei! ”

Ha-haha, ha-haha, ha-haha, ha-haha ......

„Sistemul meu e şi mai bun ca să prinzi peşte mult.”
„Hai zi, te rog, mai repede, sunt gata să te-ascult.”
„Nu-ţi trebuie nici undiţă, nici sfoară, nici gândac,
Cu-n simplu ceas şi-un făcăleţ la peşti le vin de hac!”
„Ce faci cu ceasul, poţi să-mi spui, cred c-ai înebunit?
Asa sistem de pescuit eu n-am mai auzit!”
„Iei ceasul şi-l aşezi pe ţărm, când peştii vor veni
Să vadă cât e ora-n cap cu băţu-i voi pocni!”

Ha-haha, ha-haha, ha-haha, ha-haha ......

Dar într-o zi ghinion avu pescarul amator
C-a pescuit fără permis şi-l prinse-un păzitor.
„Ce faci aicea, pescuieşti?”, „Eu nu, cine ţi-a zis?”
„Păi n-ai în mână un cârlig, de el un vierme prins?”
„Da, ai dreptate, i-am răspuns, am un carlig şi-un băţ,
De el am prins un vierme şi să-noate îl învăţ.”

Ha-haha, ha-haha, ha-haha, ha-haha ......

La încheiere, dacă vreţi mult peşte să mâncaţi,
Cu toată-ncrederea, vă rog, la noi să v-adresaţi.
Un peşte mare, uite-aşa, un somn sau un biban
Vi-l pescuim cu undiţa în maximum un an.
Un peşte mare uite-aşa la masă vi-l servim,
Cu undiţa vi-l pescuim direct din magazin.

Ha-haha, ha-haha, ha-haha, ha-haha ......

Imi cer scuze abonatilor mei pt reeditarile acestui articol, sper ca asta sa fie editia finala.

Niciun comentariu: