sâmbătă, 16 iulie 2011

Winter Sonata--Incaltari

De cand ma stiu m-au ros incaltarile. N-am fost niciodata invidioasa pe alte persoane, mai ales pe cele suple si elegante, ca pot purta pantofi care le pun in evidenta frumoasele picioare pt ca la mine nu e cazul. Dar parca mi-as fi dorit sa nu se intample atat de rar sa gasesc cate o pereche de pantofi care sa nu arate ca niste salupe si sa nu ma roada.

Bun, va veti intreba, si ce are asta cu serialul sud-coreean "Winter Sonata"? Pai are, ca mi-a fost mila de Yujin cand a imprumutat de la colega ei de camera (room mate) o pereche de pantofi f eleganti pt a merge la un party si a fost nevoita sa-si puna un servetel la calcai ca sa nu mai schiopateze asa de tare, iar la un moment dat servetelul se cam patase de sange, atat de tare a ros-o pantoful.

Si pt ca tot simt nevoia sa ma refer la propria persoana cand e vorba de drame sud-coreene o sa spun ca am avut un zambet cam acrut cand am vazut-o pe Kim Sam Soon dansand cu gratie de elefant, parca ma vedeam pe mine in ipostaze asemanatoare, desigur, pastrand proportiile, adica marindu-le sensibil pe ale coreencei ca sa se apropie cumva  de ale mele.

"My name is Kim Sam Soon" este unul din acele seriale la care m-am referit de curand cand am spus ca fata saraca de care se indragosteste tanarul bogat de familie bune (jucat aici de adorabilul Hyun Bin) nici macar nu e frumoasa. Nu e cazul celei care o joaca pe Youjin, in WS nu numai ca nu e diferenta de clasa sociala, dar Choi Ji Woo este o frumusete recunoscuta, primid chiar si un premiu in acest sens: 2006 Timeless Beauty Acting Award (Seoul). Din pacate ea a facut o pauza de aparitie in seriale sau filme, se pare ca anul acesta aceasta pauza a luat sfarsit.





In pozele urmatoare Choi Ji Woo poarta alti pantofi, nu cei criminali din Winter Sonata.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am citi ca ei doi au avut o poveste a lor de iubire.Luciana

disa spunea...

Mi-am adus aminte ca, foarte tanara fiind, mi-am luat o pereche de pantofi cu un numar mai mic. Eram obsedata de astfel de incaltari. Eram la un film si numai eu stiu ce-am patimit. Noroc ca, la iesire, ploua si mi s-au racorit sarmanele membre inferioare...

Viorica spunea...

@ Luciana
Aha, precum cei din Lovers. Pai se cam vede din serial (am vazut jumatate) dar as indrazni a zice ca era mai mult din partea lui. Se vedea din limbajul trupurilor, din pozitia pe care o aveau cand se imbratisau.
@ Disa
Eh, ale tineretii valuri...