miercuri, 27 iulie 2011

A History of God

Cineva comenta pe un blog cu un blogroll f bogat ca respetivul posesor de blog nu are cum sa se uite in fiecare zi la toti cei inscrisi acolo. Ce nu pricepea carcotasul e ca nici nu trebuie sa faci un maraton de citit dar cand ajungi sa deschizi macar unul din acele bloguri poti sa ai o mare bucurie. Astfel azi am decis sa vad ce a mai scris nou Impricinatul si tare mult mi-a placut ce am citit, chiar mi-era dor de povestile lui atat de complexe.

Si acum, dupa ce am ocolit magazia odata, ca in celebrul banc cu Bula (daca nu-l stiti spuneti, si vi-l fac cunoscut) o sa ajung si la titlul acestui articol. Am, pe langa un blogroll eclectic si stufos, si o lista destul de consistenta de linkuri. La coada se afla Ursi's Eso Garden. Nu mai stiu ce anume m-a determinat sa trec  acest site pe lista, nu am mers niciodata la linkul respectiv, in noaptea asta mi-am zis, "ia sa caut ceva nou pt mine" si am dat peste o recomandare destul de vechisoara, de prin 2008, a unui film facut de History Channel in 2005, "A History of God". Cum HC e unul din canalele mele preferate am dat repede search sa vad filmul online.

Am vazut un pic din el, am ajuns pe la inceputurile monoteismului, imi place tare mult ca naratorul are o dictie perfecta, deasemenea Karen Armstrong, dupa a carei carte s-a facut filmul (stit ca am oarece probleme cu auzul) ilustratia vizuala e f bine facuta, precum si cea muzicala.

Pt ca e f tarziu si nu am obosit o sa aman, sper ca nu sine die, vizionarea completa, dar nu inainte de a insera video (dat cu marinimie de Tata Google) aici pe loc.

Niciun comentariu: