vineri, 8 iulie 2011

Ai nevoie de silicon...

Multe prostii am citit eu pe net, dar asta chiar ca bate recordul. Am primit de la Bianca un email care circula din inbox in inbox fara sa dea semne ca se va opri vreodata. Textul imi e vag cunoscut, zice intre altele ca indiferent ce te doare daca bei apa iti trece. Nu mai dezvolt subiectul, mai devreme sau mai tarziu fiecare va avea in inbox cel putin un exemplar din intelepciunea lui Masaru Emoto si Ralph Vornehm. 

Din conferinta japonezului in emailul primit mai apar si alte informatii, f interesante. Daca vreti sa le stiti mai repede, inainte de a se indura cineva sa vi le livreze prin posta electronica dati un search cu "Fiecare pofta are o cauza". Veti gasi acolo mai multe situri care va vor lumina. Pe langa informatia f pretioasa ca daca ai pofta de ceva dulce ai nevoie de Cr, P, tryptofan am aflat ceva ce nu-mi vine a crede ca e adevarat, cica ai nevoie de carbon care se gaseste, lucru nemaiauzit in...fructe! (nu uitati ca sunt chimista).

De unde am tras concluzia fireasca: daca am pofta de ceva dulce sa caut repede o bucata de huila, lignit, antracit, cocs, sau la nevoie sa rod o mina neagra de creion care contine grafit si gata, mi-am satisfacut nevoia de carbon si am scapat, poate chiar pt todeauna, de pofta de dulce.

Dar informatia care m-a facut sa rad cu hohote, postata pe Bucataria noastra, Viva natura, Energia Vietii, Forumul roz (asta are o scuza, daca e roz) Romani online (din cei ce au picat bacul, cred), Unica  si cel putin un document de pe Scribd  (or mai fi si alte situri, multe, nu mai stau sa le caut) e urmatoarea: 

Daca ti-e pofta de tutun

Ai nevoie de:
- silicon
pe care il gasesti in nuci, seminte
- tirozina pe care o gasesti in suplimentele de vitamina C, portocale, verdeturi, legume si fructe rosii.


Stau si ma intreb: unde sa-ti bagi siliconul? pt ca cine a postat asa ceva s-ar parea ca il are in neuron. Si iar o sa zica Suzeta in email ca sunt rautacioasa. 

Spre cinstea celui de la care a preluat Bianca emailul, acolo apare in loc de silicon siliciu. Ca asta inseamna ca in loc sa fumezi e mai bine sa rontai un pumn de nisip sau o piatra de cuart e alta poveste, din alta conferinta.

3 comentarii:

disa spunea...

Cainele meu mananca iarba. Oare de ce-o avea nevoie?

disa spunea...

Cainele meu mananca iarba. Oare de ce-o avea nevoie?

Viorica spunea...

Cred ca ar trebui sa pui intrebarea invers "oare ce pofte o fi avut?"