sâmbătă, 30 iulie 2011

Musca

Fin'ca sunt ecologista (vai de capul meu) si profit de faptul ca mi-e sotul pe coclauri nu mai dau drumul la aer conditionat (ca tot am vazut io cand m-am dus de la bal=nunta drept la spital cu durere crunta de urechi cate fete tinere faceau operatie de sinusuri ca sa le desfunde pen'ca se infundasera cu aer conditionat) si profit (iar!, mah, da' stiu ca sunt o profitoare, ceva de speriat) de faptul ca apartamentul in care imi duc veacu' poseda geamuri si pe fata si pe dos si cand se lasa inserarea ma fac ca nu stiu ce nociv e curentu' (de aer, ca pe ala electricu' tocmai ce incerc sa va spui ca incerc sa-l economisesc) si de cum se lasa seara si se termina plimbarea lu' Coana Mare deschid larg tot ce poseda rame si sticla (haida, de, doar nu v-ati gandit la ochelari?).

Rezultatu' e ca se mai primeneste putin aeru' din locuinta (cu conditia sa nu aiba si vecinii cei fumaciosi aceeasi idee, ca atunci se umple apartamentul nostru de nefumatori de o duhoare insuportabila) dar din cand in cand se rataceste cate o vietate scarboasa (am vazut nu odata cum se hranesc neamurile ei din rahatii de caine omniprezenti in civilizata noastra capitala dotata mai nou cu autobuze decapotabile ca alea de le vazui pana si prin Corkul irlandez, da' nu m-am dat cu ele pen'ca tarifu' era cam prea sus pt poznaru' meu) pe numele ei popular musca. Si cum io ca sa vaz bine tastele tin mereu aprinsa o veioza in timp ce restul casei  e intunericita bestia bazaitoare se tot invarte pe langa si pe sub abajorul ei. 

Ei, si pana de curand am tot incercat sa o prinz, ca era cam amortita ashea, da' ea scapa mereu, de parca era melcu' din bancu' ala cu pensionari ("de ce nu mai mergi la cules de melci tataie?" " pai dragul mosului, pana vedeam eu melcul, pana ma apropiam de el, pana ma aplecam, melcul tsushti!"). Da' pana la urma i-am venit de hac, am apasat-o bine cu palma si apoi am decapitat-o si am aruncat-o (este ca nu va asteptati la atata cruzime din partea cuiva care iubeste ecologia?). Numai ca pe coperta caietului pe care s-a produs crima a ramas ceva, o gramajoara alba care se misca frenetic. Pasamite creatura naste pui vii si d'aia se misca asa de incet, ca era gravida. Cu toata scarba, ma bucur ca ama ajutat-o sa avorteze, acum progeniturile inoata in canal (cel de la water closet, bineinteles) iar eu "am incalecat p-o sha si v-am spus povestea asha"

Niciun comentariu: