vineri, 22 iulie 2011

Winter Sonata--Rasturnari de situatie

Unul din genurile mele preferate in domeniul literar e unul considerat de multi minor, cel al literaturii politiste. De altfel asa m-am perfectionat in franceza si mi-am dezvoltat vocabularul in engleza, citind romane politiste si carti de umor. Insa desi m-am straduit din rasputeri sa descopar indiciile care duc catre criminal rareori am reusit acest lucru, se pare ca sunt o fiinta usor de pacalit (sa nu credeti neaparat acesta marturisire, s-ar putea sa aveti niste surprize care sa nu va placa :))

Si daca iar puneti intrebarea aia cu prefectura in legatura cu relatia dintre romanele polititiste si serialul la care deja am ajuns la episodul 18 din 20 o sa va zic ca eram destul de multumita ca am ghicit ca iubirea dintre Joong Sang si Iujin are un aspect nu prea fericit, cei doi fiind, dupa toate aparentele, pe jumatate frati. Totusi mi-am pus de la bun inceput intrebarea "cum se face ca erau in aceeasi clasa toti trei?", al treilea fiind Sang Hyeok. 

Am inteles ca tatii lui Yoo Jin si Sang Hyeok erau colegi si prieteni cu mama lui Kang Joon Sang, ca madam Kang a fost iubita tatalui lui Iujin, dar cum mama naibii a ramas insarcinata cu acesta daca a fost parasita de el pt mama lui Yoo Jin? 

Cu toate astea mi s-au innodat lacrimile sub barbie (si daca ati sti cat de rar plang eu la filme sau cand citesc carti!) in scenele in care Joon Sang isi ia adio de la Yoo Jin fara sa ii marturiseasca adevarul pe care il stia el, anume ca sunt frati, ba mai mult, ca era dispus sa se casatoreasca cu ea (intr-o scena copiata la indigo, cu alta finalitate, in "Giant") fiind doar ei doi in fata altarului (intr-o biserica catolica, actorul care il interpreteaza pe JS fiind romano-catolic) cerand iertarea Domnului pt acesta hotarare la care a renuntat numai fortat de imprejurari. 

Iar la Yoo Jin a renuntat numai pt ca a fost santajat de mama lui ca aceasta va afla adevarul. Dar cum un secret ramane secret numai daca e stiut de o singura persoana nefericita a aflat si ea aceasta veste si atunci scenaristele care au reusit sa ma pacaleasca au scos asul din maneca, anume pe tatal lui Sang Hyeok care, punandu-si intrebarea de mai sus a intuit adevarul adevarat astfel incat totul sa se sfarseasca cu un happy end (nu ca in "Ireland", unde ea nu a putut renunta la iubirea fata de prezumtivul ei frate bun) pe care deja il intuiesc.

Ca sa vedeti ca pot fi si cinica: stiind ca JS si-a pierdut memoria intr-un accident pt a o recapata in urma altui accident mi-am zis, cand Chelin plangea ca il vrea inapoi pe Lee Ming Hyeong, ca daca sceanristele ar fi fost americance pt a lungi pelteaua (cum se practica adesea in serialele de succes, vezi "Dallas" sau "Tanar si Nelinistit",  "Pasiuni" sau "Sunset Beach") ar fi fost in stare sa produca un alt accident, in care sa reapara lMH, si tot asa. O rezolvare simpla si la indemana lor.


Si ca sa nu uit: imi place mult mai mult cum ii sta lui Bae Yong Joon cu ochelari decat fara. Si pt ca tot vorbesc de BYJ o sa spun ca se pare ca va fi detronat de pe locul de cel mai bogat actor din Coreea de Sud de dragalasul Jang Geun Seok. pe care l-am vazut in 'You're beautiful" si dezamagitorul Mary Stayed Out All Night, in care a castigat personajul interpretat de el a castigat duelul cu personajul interpretat de Kim Jae Wook.


In schimb imi place cat de expresiva e Choi Ji Woo

Niciun comentariu: