duminică, 14 februarie 2010

DAMO

Nu odata m-am enervat cand sotul meu a inceput sa strige din fata televizorului "Vino repede!" si cand ajungeam si eu, cat de repede puteam, imi spunea dezamagit "Prea tarziu, s-a schimbat imaginea". I-am explicat de nenumarate ori, cat de frumos am putut, ca mi-e imposibil sa vin suficient de repede incat sa surprind exact acea imagine pe care voia s-o vedem impreuna. Afost greu, dar pana la urma a inteles.

Eu insa n-am inteles ca a invatat lectia pe care i-am repetat-o cu atata obstinatie si atunci cand aud indemnul "Vino repede!" nu ma mai grabesc. El insa imi semnalizeaza ceea ce stie ca ma intereseaza cu adevarat: patinaj artistic, documentare despre pictura, Urania sau, mai nou, seriale sudcoreene.

Asa s-a facut ca azi mi-a luat aproape un minut pana sa ajung in fata micului ecran ca sa constat ca se transmite un nou serial sud-coreean. E denumit in romana "Cronicile frumoasei luptatoare" si m-a atras imediat cand am constatat ca seful "frumoasei luptatoare" e interpretat de actorul care joaca in "Yi San" si "Lovers", anume Lee Seo Jin.

Acest prim episod mi-a placut f mult, asa ca am dat search pe Gugal si am aflat ca numele sudcoreean al serialului e Damo, ca actorul LSJ a obtinut, pt acest film, Premiul de "Cel mai bun cuplu" impreuna cu Ha Ji Won, premiu oferit de MBC in 2003.

Serialul, care are 14 episoade (cred ca va fi difuzat numai duminica, pe TVR2, azi a fost difuzat incepand cu 18:10) mai este cunoscut si ca: Female Detective Damo (KBFD-TV)/ Damo: The Undercover Lady Detective (DVD) / Damo, the Detective in Chosun / The Legendary Police Woman

Distributia:
Producatorul, Scenariul si Regia:

Mi-a placut ca imbina scenele de lupta (in stilul Crouching Tiger, Hidden Dragon, adica luptatoarea zboara, trasa de niste sarme invizibile) cu scene idilice (petale care realmente ning din pomii infloriti) si sentimente ascunse pt eroii filmului, dar usor de intuit de catre telespectatori, mai ales cei care au vazut Dae Jang Geum (GiuvaerulPalatului) si cu o muzica f placuta auzului. Pt ca eroii facparte din BirouldeAncheta regala nu au fost scene de palat,dar mi-a placut cum a fost filmata scena festivalului (se pare ca in Coreea festivalurile sunt f apreciate), se vede ca este alt regizor decat cel din Queen Seok Deok.

3 comentarii:

Viorica spunea...

Welcome Lucy
Glad you like my blog.
Plese don't leave any adverting next time.

Anonim spunea...

va citesc blogul de mult si mi-a placut la nebunie.daca mai aveti si alte informatii de noul film de la tvr 2 ...va rog postati.andreea

Viorica spunea...

S-a facut
http://google-viorica.blogspot.com/2010/02/joseon-yeohyeongsa-damo.html